Compunere libera cu cuvinte date

Din termenii de cautare se pot scrie bloguri dupa bloguri si chiar azi am citit unul care m-a inspirat. Uitand de Ralph si de Corina Vasile (impreuna, in pat, pe hi5, casatoriti, adevarul despre, profa, profesoara, cine este etc. etc. etc. – why are u so curious, ppl?), o sa va vorbesc despre celelalte lucruri care se cauta pe blogul meu si pe care nu vreau sa plece nimeni fara sa le gaseasca.

Mori de vant n-am urmarit niciodata, nici pe Quijote nu l-am putut citi pana la capat (shhh!), dar va recomand spectacolul Adei Milea, care e exceptional! Si daca numele andreea nu va spune nimic, sa stiti ca mi-am dorit multa vreme sa ma fi chemat asa si eram atat de deprimata ca nu ma cheama Andreea, incat dupa ce am intrat la facultate am hotarat sa ma prezint tuturor Andreea. Si-asa nu ma cunostea nimeni. Dar n-a prins.

N-am fost niciodata priceputa la jocuri cu bataie, deci nu ma risc sa dau sfaturi, dar cind nu ai chef de nimic… inseamna ca esti pe drumul cel bun spre o viata de huzur. Daca mai pica si o mostenire, om te-ai facut. De nervul auditiv nici sa nu-ti pese; el isi face treaba lui, tu pe-a ta. Bine, cand incepe sa nu-ti mai functioneze (or worse, nu ti-a functionat niciodata – desi atunci e mai bine, ca nu stii cum e sa fie altfel…), deja e nasol si un nume la moda n-o sa te ajute. Cred ca la moda in ultima vreme sunt nume gen Katia, Maria sau Sofia. La baieti nu stiu, ca eu vreau fata :D 

Pe Neagu Djuvara v-am spus deja ca l-am vazut la Targul de carte, ca il iubesc si ca sunt cumana, din simpatie pentru domnia sa! 

Pentru cine vrea sa afle cum e vremea in catalonia, vreau sa spun ca e frumos, e cald si ninge cam o data la 6-7 ani. Deci maieutze, slapi si la plaja! 

Facebox romaneste e o idiotenie absoluta; radulescu bookfest - vazut, placut, bifat; cum se instaleaza pagina de hi5 nu ma intereseaza, pentru ca hi5 mi se pare o prostie inutila; unde se vorbeste catalana? intr-o zona numita Països Catalans si care cuprinde insulele Baleare, Catalunya si Valencia - pe teritoriul Spaniei, plus o zona din sudul Frantei si Andorra. S-a mai vorbit catalana in Evul Mediu in parti din Italia si anumite insule din Grecia.  

Din pacate nu stiu cum se joaca fm 2007 in retea, dar cand e cald eu visez la vacanta si ma apuca o toropeala de nu mai stiu de mine. Poate numai revista rebus pentru rezolvat iunie 2007 sa ma mai salveze; desi marturisesc ca nu mi-a trecut prin cap s-o cumpar.

Acceleratia gravitationala de la pol il face pe bietul urs sa cada de la etajul 10, dupa cum ati vazut. Desi nu am inteles la care pol se refera cautatorul nostru si nici nu stiu daca conteaza.

Finally, alboteanu ana teza ma duce cu gandul la “Lostrita” si la basmul cu Harap Alb in varianta esoterica despre care am invatat intr-a zecea. Nu erau grele tezele, dar nu stiu cum sa facea ca niciodata nu luam mai mult de 9. 

Am terminat “Extrem de tare si incredibil de aproape”. Cititi-o si voi si hai sa vorbim despre ea. Acum citesc “O poveste neobisnuita cu un caine la miezul noptii”. E… ciudata. Imi place. Ma sperie.

Ma sperie cam la fel de tare ca sculpturile lui Ron Mueck.

5 Răspunsuri to “Compunere libera cu cuvinte date”


  1. 1 bianca iunie 4, 2008 la 4:58 pm

    naspanaspanaspanaspa

  2. 2 mihaela septembrie 24, 2008 la 3:20 pm

    va rog sa ma ajutaTI URGENT CU O COMPUNERE CU TITLUL
    VAZA DE CIOCOLATA MULTUMESC DIN SUFLET

  3. 3 curca ianuarie 18, 2010 la 4:11 pm

    va rog ajutatima co o povestire neobisnuita,amuzanta

  4. 4 Cristi aprilie 28, 2011 la 10:10 pm

    va rog ajutatima cu o compunere cu titlul “puiul” va rog mult si rpd

  5. 5 Roby Nitu septembrie 19, 2013 la 8:23 pm

    O compunere cu cuvintele:lumină,coaja,vânturi,mâhnite,amară VA ROG MULT!!!


Lasă un răspuns

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 112 other followers

Blog Stats

  • 1,293,148 hits

Din vremi apuse

© Christina Anghelina



Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Liv Hambrett

Official Blog & Writing Portfolio

Ritasophie's Blog

Just keep swimming...

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii...

De la rădăcină la rod

Sînt un copac care crește

Saudade

Saudade (pron. IPA [sɐu'ðað(ɨ)] is a Portuguese word for a feeling of longing for something that one is fond of, which is gone, but might return in a distant future.

nosia's provincial life at its best

nevoia de poveste e mult subestimata

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 112 other followers

