Filme de pe You Tube

Iau filme de pe You Tube, dupa o metoda pe care am brevetat-o in uichendul asta si care merge struna:

- caut filmuletul si-i copiez URL

- ma duc pe TechCrunch sau pe KeepVid si mi-l salvez ca .flv

- uploadez .flv pe Zamzar si il transform in .mpg

- Zamzar imi da pe mail .mpg si mi-l salvez pe calculator

- sunt fericita!

Viva internet si profetii sai, creatori de lucruri minunate!

11 Răspunsuri to “Filme de pe You Tube”


  1. 1 Alexandra octombrie 24, 2007 la 11:03 pm

    poti sa folosesti si http://vixy.net/. nu mai e nevoie sa iei filmele in format .flv si apoi sa stai sa le uploadezi. doar bagi url-ul filmuletului, il ia el, ti-l transforma din .flv in .avi (sau in alt format disponibil) si apoi doar il downloadezi. :)

  2. 2 Smilla octombrie 25, 2007 la 1:09 am

    super! mi se parea mie ca ma cam complic :)
    mersi de pont! ;)

  3. 3 Alexandra octombrie 25, 2007 la 11:55 pm

    cu placere… sper sa mai si mearga ca eu nu l-am mai folosit de ceva timp :P

  4. 4 silvia decembrie 1, 2007 la 2:15 am

    Eu ce sa spun!!! am calculator numai de trei saptamani!!!

  5. 5 Ralu ianuarie 9, 2008 la 1:07 pm

    :) Super tare! Chiar nu stiam nicio modalitate de a lua de pe youtube. Apropo, nice blog! Am avut si eu o tentativa de a scrie pe blog, dar nu puteam scrie tot ce-mi trecea prin cap (pentru asta am un jurnal privat, nu?:) ) si nu mi s-a parut echitabil…

  6. 6 Smilla ianuarie 9, 2008 la 9:36 pm

    Multumesc, Ralu :)

    E adevarat ca jurnalul privat si blogul sunt cam redundante. Eu renuntasem de cativa ani la jurnal cand am inceput blogul.

    Dar merita sa scrii totusi blog, despre orice sau pe o tema (de exemplu sa-ti dezvolti un hobby say o pasiune, blog despre trenulete etc.) fie si doar pentru placerea de a interactiona cu alti oameni care impartasesc ideile sau pasiunea ta. Sau care te contrazic. :) Eu asta iubesc mult la blog, interactiunea. Jurnalul nu stie sa-ti raspunda, dar pe blog adesea intalnesti oameni care au trecut prin experiente similare si au o idee sau un sfat, sau macar un gand bun.

  7. 7 flavius februarie 14, 2008 la 8:10 pm

    ms multe de informatile aste chiar am nevoie de ele nu stiam cum sa downloadez filme de pe youtube ……ms mult ;;)

  8. 8 kozmy februarie 23, 2008 la 12:22 am

    Instalati Real Player…intrati pe Youtube…si downloadati! O sa va dati seama cum, va garantez!

  9. 9 Smilla februarie 23, 2008 la 4:04 am

    am real player, dar nu-mi dau seama cum :-S

  10. 10 stefan ianuarie 5, 2009 la 4:22 pm

    meh prosti sunteti!!Luativa de pe google ,,vdownloader” si ii mai usor!!Dati in program la browser, intri pe youtube direct de acolo si cand ati ajuns la filmulet dati click pe download video (este un buton mai sus).Puteti sa downloadati in format .avi sau .mp3(numai audio).Merge si pt alte siteuri!!

  11. 11 Smilla ianuarie 5, 2009 la 8:36 pm

    stefane, pai si de ce ne faci prosti? ;)
    multumim de informatie!


Lasă un răspuns

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 112 other followers

Blog Stats

  • 1,292,895 hits

Din vremi apuse

© Christina Anghelina



Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Liv Hambrett

Official Blog & Writing Portfolio

Ritasophie's Blog

Just keep swimming...

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii...

De la rădăcină la rod

Sînt un copac care crește

Saudade

Saudade (pron. IPA [sɐu'ðað(ɨ)] is a Portuguese word for a feeling of longing for something that one is fond of, which is gone, but might return in a distant future.

nosia's provincial life at its best

nevoia de poveste e mult subestimata

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 112 other followers

