Ea este Skoda, masina mea

Standard

(si vreau diseara sa ma plimb cu ea!)

Ieri am fost sa iau masina. Acum pot sa zic chestii gen „Stai ca mi-am lasat cola in masina” si „Ma duc pana la masina.” Sunt smechera, ce sa mai. E foarte frumoasa, merge foarte bine si deja am fost cu ea la Ploiesti, unde am vrut sa bem o cafea, dar nu era nimic deschis la 1 noaptea in centru.

Acum am o noua grija: locul de parcare si o noua bucurie: sa conduc si sa am grija de Skoda! Ieri am fost ca in transa; nu stiu daca si altii reactioneaza asa la prima masina, dar mie mi se parea complet ireal, ca incendiul de la Armeneasca – parca visam, parca… Wow! Cand am parcat la Petrom si m-am dus sa-mi iau apa si m-am intors si acolo era o masina si – what do you know – era a mea!! Si am scos cheile, am deschis, m-am urcat in ea si am plecat! Cred ca acelasi sentiment o sa-l am cu primul copil: e viu, e minunat si e al meu! Si pe urma panica: ce fac cu el? Stiu sa am grija de el? Hmmm, on second thoughts e ceva mai complicat cu copilul decat cu masina :) Dar she is my baby deocamdata si trebuie sa ma invat cu ea.  Si sa umblu pe la politie, rar etc. s-o trec pe numele meu.

Tengo coche, no tengo dinero. Vreau sa merg la salina, pe Transfagarasan si in Grecia. Am zis.

24 de răspunsuri »

  1. Sa ai parte de cele mai frumoase calatorii in noua ta masina! Cred ca e un sentiment unic atunci cand ai prima masina! Si eu imi doresc o masinuta! Sentimentele unice sunt de fiecare data cand e vorba de prima/primul… prima litera invatata… prima zi de gradi… prima zi de scoala… PRIMUL SARUT… prima zi la facultate… prima zi la locul de munca… prima zi ca sotie… prima zi ca MAMA… De fiecare data alta emotie, unica in felul ei… de neinlocuit!

  2. va multumesc >:D<

    o sa merg cu grija si numai in locuri frumoase :)

    ai dreptate, Mihaela, fiecare "prima" emotie e unica si sper ca o sa ai si tu curand masinuta! :)

  3. S-o stapânești sănătoasă! Și eventual contacteaz-o pe vecina Georgiana daca ai întrebări legate de mașină, că e posesoare de Fabia de ani de zile :-D

  4. Deaci asa, la Ploiesti zici :P! Eram si eu in zona, daca ma sunai dadeam eu cafeaua :)) Sa o stapanesti sanatoasa si sa ma iei si pe mine la salina (dc e vb de aia din Slanic)! Puup

  5. E doar o masina…NU E CA PRIMUL SARUT SAU CA PRIMUL COPIL!…terminati oameni buni, e o bucata de fier care te cara de colo colo. Intr-o buna zi o sa se strice si o sa iti iei alta.

  6. Hahaha, ubu.roi ne aduce la realitate! Dap, e o fieratanie. Dar am sentimente pentru ea :-)

    Va multumesc pentru urari. Deocamdata nu ma enervez in trafic si incerc sa nu enervez pe nimeni la randul meu. Am avut parte de cateva claxoane, dar si de zambete si muncitori care ma ghidau sa intorc pe o strada super in lucru azi.

    @Moshu – zaaau? Vecina are o surioara Fabia? Uite ca nu stiam (sau uitasem) ;)

    @ Elena – iete ca nu m-am gandit sa te sun, mai ales ca era asa tarziu. :*

  7. S-o stapanesti sanatoasaaaaaa !!!

    Cum e masinutza Chris? ce model, ce culoare? de unde ai luat-o?

    Fabiutza mea roshioara a facut 3 ani si o luna si inca miroase a nou :D. Sau inca mi se pare mie… :))

    Eu sunt foarte-foarte-foarte multumita de ea,nu am avut nici un eveniment, merge struna, cei de la Avia motors de unde am luat-o eu sunt foarte profesionisti si de cuvant cu reviziile cu tot.

    Semnat,
    Cititoarea ta „din cand in cand”, nu mai sunt „cititoarea de vineri” :)

  8. Vecina, Fabioara mea e alba, are vreo 7 ani ca e la mana a doua si tot de la Avia si tot cu reviziile brici si merge struna si de azi e pe numele meu!! :) Cand iesim la un suc cu Fabiile?

  9. Le scoatem sa le dam o tura cand ma intorc din vacanta? :)
    Asta va fi pe la sfarsitul lui iulie.

    Deci gata, esti oficial proprietara. Sa te inscrii in club la Avia Motors, iti dau si reduceri ;)

  10. Pingback: Geografia lui 2010 « Cartea Smillei

  11. Traiesti intens fiecare clipa, iti recomand cu sinceritate sa nu te uiti la filmul avatar, ai putea fi a 2-a victima a filmului din Romania. Nu de alta dar s-ar putea sa ramana blogul fara proprietar si ar fi mare pacat. Sa mai scrii, bafta.

Lasă un comentariu