Not a cat person

Colega mea care aduna pisici nu mai are loc in casa. Intr-o zi m-a abordat, decisa:

- Nu crezi c-a venit momentul sa-ti iei alta pisica?

- Nu, am zis la fel de decisa, pisica nu-mi mai trebuie niciodata.

La cateva saptamani dupa aia, colega mea Jo – care are cea mai simpatica pisica de pe pamant, un motan super simtit si frumos – a venit glont la mine.

- Plec la Chennai, pot sa aduc pisica la tine peste weekend?

- Nu!

- Dar credeam ca-ti place de el.. Si e doar un weekend.

adevarul e ca am zis nu inainte sa gandesc. Chiar imi place de el si este doar un wekend….

Iar ieri colega mea Lia m-a chemat deoparte si mi-a zis cu o figura grava:

- Am o mare rugaminte… Sa stii ca poti sa ma refuzi. Imi dau seama ca ce-ti cer e mult, dar poti sa stai cu fiul meu cateva zile la noi acasa? Eu si cu taica-sau plecam la un targ de joburi si nu e chiar cea mai placuta experienta pentru un copil. In plus, ne-a zis ca el nu vrea sa lipseasca de la scoala (clasa i).

Ei, ce credeti ca am raspuns?

2 Răspunsuri to “Not a cat person”


  1. 2 dana decembrie 3, 2013 la 11:01 pm

    Ai spus ca ai prea multe pisici acasa si nu poti sa le lasi singure :P


Lasă un răspuns

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 112 other followers

Blog Stats

  • 1,292,898 hits

Din vremi apuse

© Christina Anghelina



Surorile Marx

globus de miuzici, filme si alte rautati

Liv Hambrett

Official Blog & Writing Portfolio

Ritasophie's Blog

Just keep swimming...

Şiraguri de gânduri

gânduri înşirate pe aţa vieţii...

De la rădăcină la rod

Sînt un copac care crește

Saudade

Saudade (pron. IPA [sɐu'ðað(ɨ)] is a Portuguese word for a feeling of longing for something that one is fond of, which is gone, but might return in a distant future.

nosia's provincial life at its best

nevoia de poveste e mult subestimata

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 112 other followers

