Scurt pe doi

Standard

Pentru toti soferii care se inghesuie aiurea in intersectii, desi e clar ca n-au unde sa se duca. Pentru soferii care conduc masina din claxon si-si inchipuie ca daca apasa tit-tiiit-ul magic, o sa se faca loc ca-n palma inaintea lor. Pentru toti soferii nesimtiti care trec prin balti si ii umplu de noroi pe micii prostanaci nemotorizati care merg pe trotuarele din ce in ce mai inguste (din cauza masinilor parcate). Pentru toti soferii care se enerveaza mai mult decat e cazul si se comporta mai urat decat ar trebui. Pentru toti cei responsabili de starea jalnica a drumurilor. Pentru cei care dau verde la semafor doar cat sa treaca 3 masini, care n-apuca nici macar sa ajunga dincolo de intersectie. Pentru toti cei care fac fantani arteziene placate cu mozaic (va salut din nou, dl. Ontanu!), in loc sa faca locuri de parcare!

Pentru ei toti, dar mai ales pentru soferii care trec cu viteza prin baltile pline de apa cu noroi: RUSINE! :D

***

Gata, m-am calmat. Acu’ sa va zic unde ma votati la etapa a 3-a:

Internetul s-a facut mare.

Click pe stelute si o sa scrie Votat.

Thank u.

9 răspunsuri »

  1. Ma enerveaza din ce in ce mai tare sistemul asta al lor de votat. Il schimba la fiecare etapa, sa mor io! wtf! Inteleg ca sistem anti-spam, dar nici chiar asa.

    Deci: hoveream eu cu mausul deasupra stelutelor alora si nu intelegeam, maxim e la stanga sau la dreapta? Pana la urma am zis ca e la stanga, am dat click… si ce vad? 4 stelute in loc de 5! grrrrrrrr!

    (era o vreme cand ma credeam in stare sa folosesc un computer… a trecut)

  2. mai, Tom, mintea noastra „gandeste” de la stanga la dreapta! e logic ca la stanga sa fie votul mai mic si la dreapta votul mai mare :pp

    oricum, sunt de acord cu tine ca sistemul e din ce in ce mai aiurea; ca sa nu mai spun ca-s suparata ca nu pot vota de pe IE

    a propos de ordinea stanga-dreapta, in Cora si Carrefour e o reclama, nu ma intreba la ce, gen cartoon. O tipa e pe canapea si vorbeste cu alta, care sta langa ea, un pic mai in dreapta. Ei bine, aia care e in dreapta incepe discutia, iar cea din stanga raspunde (lalalala, super mobila sau ceva de genul). Drept care eu mereu cand trec pe acolo citesc urmatorul dialog:
    – lalalala super mobila
    – ce ti-ai cumparat?

    :)

  3. sorry, nu te pot vota, m-am dus după link şi îmi apare din start votat, deşi eu n-am mai fost acolo (ok, am fost la celelalte etape).
    da’ îţi scriu aici că e foarte fain textul ăla:)

Lasă un răspuns

