Fac ce fac si tot despre online scriu azi.
Dar cum sa nu scriu, cand se intampla lucruri asa de misto cum e campania Vreau sa fac marketing online, o campanie de recrutare sui generis initiata de ARBOmedia, New Media Agency, Speed Promotion, Hotnews.ro, IQads si Marketeer.ro – de fapt un program de recrutare si training, care suna foarte interesant.
Pasii pentru a urma acest program sunt:
– inscrierea (pe site-ul campaniei, pana pe 11 nov)
– selectia (doar 21 de candidati vor urma cursul)
– cursul de o saptamana (crash course in online marketing)
– practica pe proiecte reale
– si angajarea la companiile partenere a celor mai buni 11 absolventi
Foarte simplu si de efect. Vreau si eu sa fac marketing online! [well, am noroc, deja fac :) sort of]. Am aflat de aceasta campanie de la Ramona Patrascanu.
Buna! Am gasit intimplator aceste pagini si chiar imi plac. Asta e si motivul pentru care indraznesc sa las un comentariu. Referitor la acest curs de marketing si la „premiul” acordat iti recomand, daca imi permiti, sa vezi filmul „In cautarea fericirii” cu Will Smith (ca un detaliu fara importanta – in film joaca impreuna cu fiul sau). Ideea filmului e ca un „agent comercial” (am spune noi) de conditie mai mult decit modesta ajunge datorita in primul rind capacitatii intelectuale deosebite apoi datorita ambitiei si efortului nemasurate, unul din cei mai cautati brokeri de pe Wall Street. Ideea se bazeaza pe cazul real al brokerului Chris Gardner, personaj interpretat de Will Smith. Sansa de a-si dovedi calitatile i-o ofera una dintre companiile de brokeraj in cadrul careia se inscrie – printr-o selectie dura – ca si practicant. Printr-o munca asidua Chris Gardner reuseste sa fie el, la sfirsitul cursului, acel unic admis ca broker in cadrul companiei.
In fine, pentru ca nu vreau sa divaghez – recomand, asa cum spuneam, oricui sa vada „povestea” filmului.
Altfel, felicitari pentru acest blog, pentru „cursivitate”, „coerenta” dar si pentru calitatea subiectelor!
Iulia.
aha, multumesc pentru recomandare, Iulia. Am auzit de film si chiar as vrea sa-l vad.
Te mai astept!