Header photo

Standard

Am pus o poza freaky in chip de header, o las deocamdata pentru ca-mi place. Mi-am facut-o singura pe dealuri, la Resita, cu telefonul.

Pe dealuri am cules mure:

apoi a venit un magar:

pe deal la Resita magar

pe deal la Resita magar

apunea soarele:

apus de soare

apus de soare

io aveam fular ca ma piscase alergia mai devreme si eram total fascinata de magarus:

chrismilla

chrismilla

si nu era nimeni, decat noi:

dealurile Resitei

dealurile Resitei

which was perfect.

Pe urma o sa vina poze de la Semenic, Trei Ape, Garana si Anina/ Steierdorf.

2 responses »

Lasă un răspuns

