Impartirea numerelor rationale pozitive

Standard

Habar n-am ce inseamna ceea ce tocmai am scris. Dar suna bine matematica, dupa atatia ani. Nu-mi aduc aminte sa fi facut vreodata la scoala media ponderata, dar se pare ca in ziua de azi se face.

Mie nu mi-a placut matematica in scoala. Nici fizica nu mi-a placut, nici chimia. Biologia, da. Dar primelor trei nu le intelegeam rostul. Biologia se vedea in jur: stiam ce-s alea plante, animale, petiolul si teaca, corola si pistilul. Dar molecule??? Plan inclinat? Lucru mecanic? Inevitabil, ma gandeam la lucru manual. Nu intelegeam la ce ne trebuie formule, de ce trebuie sa-l aflam pe x si nu putem trai fara el, de ce triunghiul isoscel ma ducea cu gandul la Tamara Buciuceanu-Botez, la ce ne foloseste sa calculam mediana, mediatoarea si alte traznai. Prima oara cand am facut legatura intre fizica si viata reala a fost cand mi-a zis Jose ca roata care se invarte urmeaza niste legi ale fizicii.

Vreau sa scriu despre enorm de multe lucruri si cand deschid calculatorul le uit pe toate si tot in balarii o dau. De ce oare?

Programul de la 8 la 4 e genial, dar ma chiauneste. Am inceput sa vorbesc in dodii, am ochii rosii permanent si dupa ora 5 dorm oriunde ma asez. Cica dureaza o luna sa ma obisnuiesc. Abia astept.

9 răspunsuri »

  1. Sigur ai facut, doar ca ai nevoie de putina lecitina :) Nu-i nimic, eu nu-mi mai amintesc circa 80% din ca am facut la scoala. Cunostintele neintrebuintate se pierd!

  2. noua doar ne-a explicat o singura data cum se face si atat,parca nici nu ne-am uitat peste ea.in cinci minute a fost gata explicatia profesoarei.Cica am facut-o.Poate asa au facut-o si altii si de aceea nu-si mai aduc aminte.

  3. @ Anonim – trist. insista, cere explicatii, cauta un prof sa-ti explice in pauze, sau poate un coleg care a inteles. Macar sa nu ajungi ca mine, de mi se pare ca n-am auzit niciodata de asta…

    @Andrei – si tu de ce? :)

Lasă un răspuns

