Caiac canoe pe apa sarata

Standard

Din telegondola de la Mamaia mi-am lamurit geografia locului: in stanga marea, in dreapta un lac. Sutghiol, unde Mihaela Radulescu si Radu Mazare s-au dat cu catamaranul si se vor mai intrece, in scopuri caritabile. In lacul Sutghiol pescuitul era interzis intr-o anumita perioada, am citit ceva pe un panou. Apoi am aflat ca lacul e sarat.

Azi la stiri aflu ca echipa de caiac canoe nu se mai poate antrena pe lacul Snagov din cauza barcutelor de fitze cu care se dau la orice ora feciorii de „riverani”. Asa ca li s-a propus sa se antreneze pe lacul Sutghiol. Cica nu se poate face canotaj pe apa sarata. Uite-asa se mai duce de rapa un sport olimpic.

Eu daca as avea bani poate ca as locui langa lacul Snagov, dar niciodata in Baneasa/ Pipera si imprejurimi. Cu masina sau la pas e tot aia, pentru ca traficul e permanent bara la bara. Si fiindca primaria Voluntari lucreaza (adica trimite muncitori sa doarma la umbra gardurilor de 10m din zona), pe drum e mereu praf si mizerie, iar trotuare nu exista. Daca mergi pe strada uitandu-te in sus e ca-n Germania. Daca te uiti nitel in jos, e Romania rurala.

Paradox suna a pasta de dinti. La fel ca „evident”. :)

Am aflat azi:

  • ca Michael Jackson a facut 50 de ani [sunt perplexa! nu mi-am dat seama ca si el imbatraneste in acelasi ritm cu mine…]
  • ca tigarile contin poloniu, o substanta radioactiva care nu face bine deloc
  • ca amazon.com a cumparat shelfari [sper sa-i faca un facelift, ca asa cum e acum nu ma inspira]
  • ca opera o sa cante maine seara de la 9 in strada, adica pe treptele din fata teatrului de opera, pentru toti melomanii si gura-casca din perimetru
  • ca Noaptea Alba a Bucurestiului o sa fie pe 21 sept, doar ca de data asta nu cred ca mai urcam pe Arcul de Triumf

Aberatii pe care nu voiam sa le stiu:

  • ca masinile cu scaun care se incalzeste pot provoca impotenta soferului
  • ca un avion ryanair a trebuit sa aterizeze de urgenta pentru ca un pasager a facut o alergie puternica la ciuperci. Si nu e ca ryanair avea ciuperci in meniu, ci pasagerului i-a curs in cap zeama de ciuperci dintr-o punga plasata de un alt calator in compartimentul de bagaje

Lucruri care nu-mi plac:

  • traficul mizerabil din Pipera si infinitele lucrari de pe pipera-tunari, petricani si imprejurimi
  • praful
  • claxoanele
  • pasajul de la universitate in lucru
  • salariile care nu se platesc la timp
  • las malas lenguas
  • traducerea pe care n-o mai termin si ma frustreaza

Lucruri care imi plac:

  • Cuinele-Dog pe care il iubesc si vom merge cu bicla in fiecare seara
  • timbilding la munte
  • laptopul meu cel dragalas
  • pozele din Grecia de la Maronica
  • pestisorii (Fishdom)
  • cafeaua cu Livia, desi nu mai fumez (poate se lasa si ea, ce frumos ar fi!)
  • turta dulce si biscuitii cu nuca de la Serendipity
  • patul meu :x
  • mailurile de la Xavier, care-mi dau curaj si entuziasm
  • limonada si ceaiul verde
  • cana lui Jose si a lui Chris
  • avioanele mari pe care le vad zi de zi
  • manualul de ToK
  • furnicile din stomac si fluturasii din piept cand ma gandesc la prima zi de scoala

Alte chestii pe care vreau sa le zic:

  1. I resolve to be more organized – am acum mult mai mult timp liber si chiar l-as putea folosi cu cap; deocamdata doar ma bucur ca-l am si fug ca bezmetica, ca un caine abia scapat din lesa :)

E haios cand ti se schimba viata si tu te intrebi ceas de ceas o fi bine, o fi rau, avand in tot acest timp un sentiment clar ca e bine. Nu, nu e cum am crezut. Da, suntem in Romania si la fel de romani ca suedejii. Si pe urma trece un avion si sunt fericita. Vad un bebe in 300 si bebele imi zambeste si cand coboara imi zice paaa. Ma gandesc la Prichi si la „bacatute”. Ma joc pestisori. Citesc carti frumoase si bloguri asijderea. Zambesc.

Ciudat. Cred ca sunt fericita :)

6 răspunsuri »

  1. Lista cu lucruri care imi plac, nu imi plac, mi-a amintit de un post al meu mai vechi :)
    http://stelaa.wordpress.com/2007/10/14/ce-imi-place-ce-nu-mi-place-ce-nu-inteleg/
    E drept ca lista ta e mai personala, dar am inceput sa ma gandesc de unde vine mania asta de a clasifica lucrurile: ca sa ne (re)asiguram din cand in cand ca ne plac destule (inclusiv viata noastra) si ca putem fi fericiti si intre lucruri care nu ne plac, ca simtim nevoia sa ne organizam putin intr-un oras mare, sau mai stiu eu ce… in orice caz, felicitari pentru lucrurile care iti plac si care transmit pe blog o viata calda si frumoasa.
    Si alea care nu ne plac…sunt si ele necesare. Ne-am plictisi cu o multumire eterna ;)

Lasă un răspuns

