Mucho ruido y pocas nueces

Standard

Sunt multe lucruri frumoase pe lume si in fiecare zi descopar ceva nou care ma face fericita.

Imi plac avioanele, pomii, iarba, metroul care vine la timp, colegii mei de la scoala, cei cativa elevi pe care i-am cunoscut, clasa pe care trebuie s-o decorez, planificarea. Imi place ce fac.

Imi plac uichendurile la mare, branza cu rosii, joaca cu Teodora pe plaja, cumparaturile la Auchan, iesirile cu prietenii, pranzul cu familia, diminetile si serile. Imi place cine sunt.

Imi plac cartile lui PG Wodehouse, anticarii de la Universitate, etajul de la Carturesti si intalnirile cu oameni care au aceleasi pasiuni ca mine. Imi place ce mi se intampla.

Insa acum sunt nitel amarata din cauza unui comentariu de pe blog. Un domn pe nume Vlad ma felicita pentru engleza mea impecabila, pe un ton ironic, adaugand ca e clar ce toba de engleza sunt eu, daca scriu „I very much like”, in loc de „I like very much”. Apoi urma o mitocanie. Scurt.

M-am gandit sa-i raspund in gluma, sa-l iau peste picior, sau, dimpotriva, sa-i raspund serios si sa-i vorbesc de inversiune si artificii literare. M-am gandit sa-l ignor, sau sa-i raspund monosilabic.

Dar am decis totusi sa-i sterg comentariul cu totul. Sunt in faza in care ma fac ca prostia si mitocania nu exista. Dau „ignore” la bacani si rinoceri. E asa de simplu.

Nu pot sa dau ignore la traficul insuportabil din Pipera, dar despre asta am scris o intreaga pagina.

Si aici, ca si acolo, va rog sa fiti fericiti. Numai asa vom progresa, vorba Adei Milea.

Sa auzim de bine!

9 responses »

  1. si eu am observat ca sunt unii oameni care daca nu vorbesti si nu esti intru-totul de acord cu ei, nu insemni nimic. ei sunt singurii destepti

    poate totusi el este doar mai conservator, nimic mai mult.

    oricum ar fi, urat gestul sau…

  2. Nu cred ca merita sa te superi pentru atata lucru! E blogul tau, scrii ce vrei si cum vrei. Nu trebuie sa dai explicatii mitocanilor. Sunt unii care vorbesc doar ca sa se afle-n treaba!

  3. In anul iii la semantica franceza nu am fost la niciun curs. m-am invrednicit totusi sa merg la examen. profesoara m-a observat si m-a strigat: vous, Monsieur Poil de Carotte. Apoi mi-a zis: bla bla bla nu te-am vazut [la cursuri], nu existi. Nu m-am enervat. Mi s-a parut doar funny ca ea poate sa puna in cuvinte ceea ce eu aplic in viata de zi cu zi cu ceea ce m-ar putea enerva. Si acum, cand e ceva dubios, spun, hmmmz nu-l vad, nu exista. A ignora nu e un lucru asa de rau, in ciuda accentului care [inca] se pune pe cunoastere. >:D<

  4. Da, nu mai baga in seama prostii dintr-astea. Netul e convenabil pentru unii pentru ca le permite sa fie mai agresivi si nesimtiti decat ar avea tupeul sa fie in real life, asta si fiindca, pe cealalalta parte a monitorului, nu te gandesti la persoana care scrie. Ai doar o reactie in fata unui text. Si nu-ti pasa ca ai putea rani persoana – vrei doar sa dai in text.

    Cum iti mai sunt diminetile? :) Te-ai mai obisnuit?

  5. Am observat ca pentru multi romani spatiile interactive din Internet, adica locurile unde pot sa comenteze sau sa dezbata ceva (forumuri, bloguri, comentarii la articole pe site-uri de stiri/la descrieri de produse pe site-uri de cumparaturi, etc.), servesc ca mijloace de eliberare a tuturor frustrarilor, supararilor, preconceptiilor s.a.m.d. E de ajuns sa vada ceva, un singur cuvant, sau o singura expresie, care sa nu le fie pe plac (din orice motiv), si se lanseaza in niste tirade pline de…ura la adresa celui care a scris chestia respectiva. Fara sa-l cunoasca. Fara sa incerce sa perceapa macar (de inteles efectiv nici nu mai vorbim) intregul context. Fara sa aiba habar de subiectul abordat in textul respectiv. Fara…nimic. Ura, ranchiuna, reflectari ale unor psihoze personale, idei fixe, meschine. Ma ingrozesc cand vad ce pot sa debiteze unii, din nimic, pur si simplu. Fara nici o cauza reala. E trist.

    Dar cum spuneam, sunt frustrarile lor personale. Deci n-are sens sa te stresezi tu din cauza asta.

  6. Multumesc pentru intelegere si incurajari!

    Mih, diminetile sunt ok, chiar daca ma streseaza inca sa pierd atata timp din cauza traficului lent.

    Alex, ai mare dreptate, unii oameni pur si simplu improasca cu venin pentru ca e tot ce stiu sa faca.

    Octavian, Leah, Pupica >:D<

    M.Poil de Carotte, lol. Cred ca s-a simtit foarte spirituala doamna profesoara :D

  7. Am ajuns întîmplător la tine, dar îmi place tare, e vesel :)

    Am vrut să-ţi spun să nu-i bagi în seamă pe neghiobi, bine că e ei deştepţi :), dar văd că deja prietenii te-au încurajat pînă ţi-a trecut :)

    P.S. Sper ca mie, totuşi, să nu-mi dai „ignore”, deşi sînt un băcan :)

  8. Inteligentul domn ar fi trebuit sa verifice mai inainte, pentru ca din cate stiu este bine spus „I very much like”.
    Tu ignora-i pe rauvoitori si continua sa scrii, pentru ca sunt multi carora la place, inclusiv mie:D

Lasă un răspuns

