Stratus, cumulus si nimbus

Standard

Norii au ramas tot de trei feluri, asa cum stiam de la scoala: stratus, cumulus si nimbus. Mai exista si norii cirrus.

Unii sunt nori de ploaie, altii de cer senin; prin unii trece soarele, prin altii nu.

Unii sunt pufosi, altii lunguieti, unii inalti, altii josi, unii veseli, altii apasatori.

De cate feluri sunt norii? ma intreb de luni de zile (veche obsesie pe Twitter, dar si aici)

De trei feluri, plus combinatii.

Intrebarea corecta insa era alta: in cate feluri poti privi norii?

Mi-e dor de fereastra mea de la Ipsos.

7 răspunsuri »

  1. a se revedea episodul cu aparatul foto si formele norilor din amelie, a se bea un ceai de menta neindulcit, a se search-ui wiki pentru poze cu nori urcate de contributors, a se cauta expresii cu nori in diferite limbi, a se uita la ceas, a pleca spre job. adica asta a fost lista mea prespcriptiva in felul ei pentru azi dimineata. buna dimineata!

  2. nostalgii de toamna? :)

    si mie mi-e dor de fereastra mea din romana, unde vedeam cerul in libertate. acum vad acasa un perete de casa galbena sau un bloc gri, depinde de fereastra. iar la birou nu am ferestre prin care sa privesc. mi-e dor de orice fereastra care da spre cer :)

  3. ce frumoasa lista prescriptiva de la octaviaaan!
    am sa revad amelie, pentru ca zau daca mai tin minte episodul cu formele norilor!

    mih, nostalgie nu, doar e firesc ca in alta camera sa privesti pe o fereastra diferita :) [asta apropo de one day one room, care mi-a marcat viata]

Lasă un răspuns

