Anotimpul schimbarii

Standard

Azi am intrat in primul coafor si m-am tuns scurt de tot.

– Sunteti sigura sigura sigura? a insistat de o suta de ori fata draguta care ma primise cu zambetul pe buze si ma asezase direct pe scaun, desi nu aveam programare, nimic.

Iar, dupa ce m-a tuns, cand facusem o fatza destul de surprinsa, pentru ca mi se parea ca seman izbitor cu mama si pentru ca nu m-am mai vazut tunsa de 10 ani, mi-a zis:

– Vaaai, ce-o sa zica mamica cand te-o vedea diseara?

M-am simtit brusc ca la 14 ani, cand Cristi mi-a zis ca „ma intinereste” tunsoarea :)))

Paranteza: v-am mai spus ca Raimon imi place in fiecare zi mai tare? Si ca uneori fac pauze de el, luni de zile de pauza, apoi il redescopar si-l ador? Yeah, I thought so. Acum suntem la „18 de maig a Madrid” si la „mig perdudes les paraules” [Sobre la por].

Azi la scoala am avut doar cu clasa a 5-a si-s absolut dulci, imi place foarte mult de ei!

Deja aproape a trecut si prima saptamana… mi se pare ca-s acolo de ani de zile si la fel mi-au spus ca se simt si alte colege noi. Ce tare!

Josecin mi-a cumparat un Fluvi :)

4 responses »

Lasă un răspuns

