.

Standard

Aseara am ascultat valsuri in Piata Revolutiei si pe Bryan Adams in parc la izvor. Apoi am vazut spectacolul de apa, foc si lasere, care mi-a placut mult. Mai ales ca langa mine era o fetita de vreo 4-5 ani care traia intens momentul.

– Sariti, sa vina pompierii, arde! a strigat cand dansul apei a fost spart de limbi de foc.

Apoi si-a pus manutele la urechi, pentru ca muzica bubuia din ce in ce mai tare, pregatind momentul cand aveau sa tasneasca razele laser, care modelau in jur lumi fantasmatice.

– Ne hipnotizeazaaaaaaaaa! a strigat tot ea, incercand sa apuce cu manuta razele de toate culorile care dansau deasupra capetelor noastre. Vin fantomeleee!

Au fost vreo 15-20 de minute ca de transa, intr-adevar. Apa si focul dansau pe ritmul muzicii, iar din raze laser si nori de fum se creau in jur labirinturi si efecte speciale nemaivazute. Caldura limbilor de foc se simtea pana la noi si de cateva ori am simtit pe obraz si picaturi de apa.

Cand am plecat, in locul spre care priviseram fascinati, ramasesera niste instalatii mari, metalice si o balta cu namol.

Si atunci m-am gandit la flori de mucegai si le-am multumit in gand oamenilor care au muncit probabil zile intregi pentru cele 15 minute de „hipnoza”.

Azi dimineata m-am trezit plangand. Si mi-a prins tare bine.

4 răspunsuri »

  1. Si eu m-am uitat incantata la spectacolul de apa, foc si lasere. Eu si jumatate din populatia Bucurestiului care a fost prezenta la concertul lui Bryan. ;)

    Concert apropo de care am o nelamurire care ma roade :D Am ajuns acolo abia pe la „Summer of ’69”, moment dupa care n-a mai cantat „To love a woman”. L-a cantat cumva mai pe la inceputul concertului si nu l-am prins eu sau nu l-a cantat deloc? Ca fara melodia asta corny nu-mi pot inchipui un concert Bryan Fucking Adams. :))

  2. Nu a cantat melodia asta :( Am tot sperat ca macar la final o va canta, dar nimic.
    A fost intr-adevar superb spectacolul de foc, apa si lumina. Si nici cu artificiile nu mi-a fost rusine. Mi-a placut f mult seara de sambata :)

  3. Dupa concertul lui Bryan mi-am confirmat, odata pentru totdeauna, o opinie. La concertele mari trebuie sa se intre pe baza de bilet. To weed’em out.
    Mi s-a rupt inima ascultandu-l pe omul asta inconjurata de cocalari, pitzipoance si babuini de toate soiurile. Cat de frumos ar fi fost daca toti cei care erau acolo stiau exact la cine au venit, se abtineau de la comentarii idioate si traiau concertul asa cum merita?
    :(

  4. @ inozza – cred ca am ajuns in acelasi timp!! Si eu am asteptat melodia corny, dar n-a fost.

    @ Jane – si mie mi-a placut :)

    @ Adina – daca s-ar fi intrat la Bryan cu bilet, nu cred ca l-as mai fi ascultat! Dar mie mi s-a parut prost ales locul, pentru ca sunetul se auzea mai tare sau mai incet dupa cum batea vantul. Comentariile idioate eu le ignor :)

Lasă un răspuns

