La Teheran sau la Tashkent

Standard

Domnul pe care l-am cunoscut azi e irlandez si preda la o scoala din Uzbekistan. Ce tare! N-am stiut niciodata ca Buhara e in Uzbekistan – pana azi! Nu mai stiu de ce-mi amintesc de Buhara, dar mi se leaga in minte de Nastratin Hogea si parca vad cartea cu coperta ingalbenita si o poza cu un omulet caraghios cu fes rosu. N-o mai am; mi-ar placea s-o recitesc. Am gugalit Uzbekistanul, am gasit harta, am aflat ca Tashkent e singurul oras cu metrou din Asia Centrala si e metrou din ala pompos [somptuos, cum a zis Meli azi], cu marmura si alabastru. Ce frumos.

Domnul irlandez zice ca la Tashkent sunt masini putine si e uimit de traficul din Pipera. Acolo are bulevarde largi, masini putine si vechi, mai mult Lada si o cultura a shoppingului care n-a ajuns inca pana la supermarketuri si mall-uri. In some ways it’s better, ofteaza el. Dar, pe de alta parte, ce comod e sa-ti cumperi toate dintr-un loc.

**

Am primit leapsa de la Tomata, cica sa raspund cu cate un cuvant:

Yourself: happy
Your Spouse: somewhere
Your Hair: short & cute
Your Mother: the best!

Your Father: caring
Your Favorite Item: earrings
Your Dream Last Night: no idea
Your Favorite Drink: coffee
Your Dream Car: Chrysler
The Room You Are In: my room
Your Ex: adorable
Your Fear: old age
What You Want To Be In Ten Years: a mother
Who You Hung Out With Last Night: Livia
What You’re Not: skinny
Muffins: no, please.
One of Your Wish List Items: a family
Time: flexible
The Last Thing You Did: whined about the lousy translation
What You Are Wearing: training clothes
Your Favorite Weather: sunny
Your Favorite Book: Moab Is My Washpot
The Last Thing You Ate: cookie
Your Life: great
Your Mood: melancholic
Your Best Friend: cheers me up
What Are You Thinking About Right Now: Jose
Your Car: none
What Are You Doing At The Moment: talking about money & lack thereof
Your Summer: hot
Your Relationship Status: single
What Is On Your TV: news
What Is The Weather Like: rainy
When Was The Last Time You Laughed: all day today & yesterday =))

**

In alta ordine de idei, mi-e dor de Hugh Laurie!

**

Leapsa o dau mai departe la cine vrea, mai ales la Suzi, ca avem noi un pact :p

3 răspunsuri »

  1. Ah! o voi onora cu prima ocazie, multumesc!
    Eu am o leapsa cu ce-ti place si ce nu-ti place, dar stiindu-te ocupata, nu am indraznit sa te deranjez, daca vrei, mi-ar placea sa scrii, considera-te invitata mea!:)

  2. @Tomata – am vazut ca citeai „Reading Lolita in Teheran” – e misto? Poate, cine stie, chiar o sa ajungi pe acolo! Eu acum, evident, vreau sa merg la Tashkent. Si la Telaviv. Am ceva cu orasele cu T :)

    @ Suzi – preiau leapsa, ca e draguta :*

Lasă un răspuns

