Nervi de toamna

Standard

Aceasta Bacovia a blogosferei romanesti care sunt [sau asa ma simt azi]!

N-am iesit din casa weekendul asta decat 2 pasi pana in curte ieri, pentru ca ma durea capul si-am vrut sa respir niste aer rece. Si azi am iesit pe scara, sa-l intreb pe tata daca mai are nevoie de pungi (a cules strugurii).

In rest am stat in casa si am pregatit lectii, am citit, am tras la xerox, am jucat pestisori, am raspuns la cereri de compuneri si la mailuri, am tradus si-am trecut prin toata gama de stari, de la cea mai roza fericire la cea mai neagra depresie, numai si numai din cauza lui Josep Pla.

Pe dupa masa am sunat-o pe Livia sa ma scoata in oras, dar era in reteaua Orange.

Acu’ deja se apropie ora de culcare… maine iar la 6 sunt in picioare, vine clasa a 5-a, vine tok, vine clasa a 12-a [in premiera!].

Singura chestie care ma face fericita in aceste momente e scula de facut unghii pe care mi-am luat-o de la carfur si care-mi face niste unghii giugiuc, fara sa ma tai, fara sa ma chinui… o bucurie! Din 10 in 10 minute fac pauza sa mi le admir si tare frumoase mai sunt!

De azi in doo luni o sa fiu iar la Madrid.

Mi se pare ca timpul trece prea incet si prea repede in acelasi timp. Nu mai am rabdare, dar nici nu vreau sa treaca.

De saptamana asta incep sa predau si literatura universala. Wish me luck!

Adeu-siau si sa avem o saptamana meravilioasa!

6 responses »

  1. I wish you lots of luck!!!
    Ma duc si io in Spania in februarie la anul, de abia astept. In Malaga. Any tips? Thanks in advance!

    Ce scula de facut unghii? vreau si io ca urasc sa merg la mani-pedi…

  2. Scula de unghii se cumpara de la Carrefour, costa intre 4,6 si vreo 15 lei. Eu am varianta de 4,6. Arata ca un creion cu 2 capete: la un cap are o gumita cu care impingi pielita, iar la capatul celalat un cutitas cu care le tai. Eu sunt foarte multumita de ea :)

    Am luat-o din Carfur Unirea.

  3. sa-nteleg ca tu faci Madrid cu aceeasi frecventa cu care fac io Barcelona. Mi-a placut aia cu adeu-siau, pentru o secunda m-am transportat acolo.

    P.S. Decembrie 14-Ian-06 Barcelona, a 12a oara.

Lasă un răspuns

