Compulsive eating

Standard

Azi mi-a fost foame incontinuu. Acum rod sticksuri si downloadez episodul doi din House [„It’s not cancer”]. Mai are 15 minute, prin bunavointa Andrei via Gabitza :) Gracias, chicas!

Azi cu clasa a 5-a am scris Diamond Poems, adica poezii cu forma fixa gen haiku. Am gasit modelul pe net si chiar a iesit foarte misto ora. Si la ToK mi-a placut azi. Singura chestie care e cumva bizara e ca incep sa ma obisnuiesc, adica nu ma mai mir de lucruri. Inca ma mai uit dupa avioane; sper sa nu vina niciodata ziua cand le voi ignora.

Poezia mea diamant de azi [suna ca amway :)))] e despre scoala.

Cuvintele sunt school si holiday.

School

faraway, new

welcoming, promising, fulfilling

planes, grass, clouds, buses

rolling, crawling, running

wild, neverending

Holiday

6 răspunsuri »

  1. Foarte frunmoasa poezia, esti talentata orice ai face…:-)

    Cel mai mult mi-a placut chiar finalul, toate poeziile ar trebui sa se termine cu „vacanta”. :-P

  2. Buna Chris
    Felicitari pt schimbari! Ma bucur mult ca faci ce iti place si iti doresc toate cele bune !
    vizitez din cand in cand blogul tau sa mai aflu vesti de la tine si te pup te pup te pup !:)

    cu mult drag, Ana

    ps: ce inseamna TOK?La ce scoala esti ca sa iti facem o vizita Iulia-Maria si eu :)

  3. @ Leah – s-a inchis Baneasa, au disparut avioanele…
    @ Ana – tok inseamna Theory of Knowledge. Cand veniti in Bucuresti, o sa va iau la mine la scoala :)
    @ Ralucashu & Shimmo-Getitz – i love you too! :x

  4. Am auzit că s-a închis Băneasa – ce prostie!
    Îţi împărtăşesc pasiunea pentru avioane, eu stau în lulucity de un an deja, aici avionele decolează chiar deasupra oraşului şi am o foarte bună perspectivă de la fereastra mea şi totuşi mă holbez fascinată la ele, mai ales când este câte unul gras care ia o curbă bruscă :-))

Lasă un răspuns

