Ursii – niste vecini ca oricare altii

Standard

Tina

Azi cu noi in 86 s-a suit un catel. Era al unei doamne, care incerca sa-l „parcheze” cat mai ferit printre picioarele calatorilor. Dar chiar cand sa se inchida usile, catelul s-a speriat de aglomeratie si-a sarit afara!

– Tina! Tinaaaaaaa! a strigat femeia.

Tina alerga dupa troleu si toti am devenit deodata suporteri in aceasta cursa. Poate cu cateva secunde inainte ne-am fi impins, ne-am fi dat coate si ne-am mai fi tras si-o sacosa in cap. Acum eram uniti pentru o cauza comuna.

– Ce face? Se vede? Ia uitati-va pe trotuar.

– Nu poate saracul caine, cum sa fuga asa de tare…

– Da’ de ce a sarit??

– S-o fi speriat. Lasati, doamna, ca-l gasiti la prima.

Tina era un maidanez grasun, alb cu negru, cu o zgarda cu banut la gat. Nu stiu daca femeia si Tina s-au intalnit la prima, dar mi se pare frumos cum animalele ne mai trezesc inca sentimente de oameni.

Razvan Exarhu

Nu mai stiu cui i-am promis articolul lui Razvan Exarhu din EvZ de saptamana trecuta, poate Liviei? Se cheama „Lucrurile nu trebuie sa fie perfecte”.

Janeta – Atenaj – Ate

Azi-noapte am visat-o pe mamaie. Radea fericita, imbracata in hainele ei frumoase de biserica, cu carlionti si bascuta crosetata pe cap, cu dintii ei perfecti pentru care o invidiau toate babele carora le sarea proteza din gura (saraca de ea, numai ea stia cum isi fixa cu vata propria proteza… dar sufera baba la frumusete :) si era frumoasa!). Imbracata in portocaliu, raspandind de jur imprejur un aer de bucurie… mamaie. Doamne, imi ziceam, ce frumoasa e! Si uite ca e vie! Cum de mi s-a parut ca ar fi murit?

Toata ziua mi-a revenit in minte visul asta si sentimentul ala de bucurie ca o am pe mamaie inca cu mine. Draga de ea.

Si ce ciudat ca ii zic mamaie… acum ca nu mai este. Toata viata i-am zis Ate.

Cele doua bunici ale mele: Ate si omama. Intotdeauna o sa-mi fie dor de ele.

In alta ordine de idei…

In uichend o sa fie ceva manifestare pentru protectia animalelor in parcul Carol si una dintre activitati se numea „ursii – niste vecini ca oricare altii” sau ceva de genul. Normal, avand in vedere ca ursii mai nou urca in bloc pana la etajul 4, nu? Sau la ce se referea oare?

Ati vazut ce nori frumosi am avut azi? Blanita de miel si nu mai stiu de care (ca tot ii uit), pufosi si albi – si un cer albasssstrrrrru.

It’s a nice time to be alive.

Elevii mei se tem ca lumea se va sfarsi in 2012. Ii inteleg. Si eu credeam ca se va termina in 1993.

Un răspuns »

  1. Pingback: Janeta - Atenaj - Ate « Cartea Smillei

Lasă un răspuns

