Sf. Dumitru reloaded

Standard

Azi e sf. Dumitru, maine e sf. Dimitrie, ora s-a dat inapoi si ma zapaceste, iar pe AXN e MARATONUL DOCTOR HOUSE – sezonul 2. Ce tare! Sa dai drumul la TV la orice ora si sa vezi un episod din House! Sa apara in pauzele de publicitate Robert Sean Leonard, Lisa Edelstein et co. care ureaza la multi ani postului AXN! Acuma tot ce-mi doresc e un maraton Hugh Laurie :”> … pentru ca Hugh inseamna mult mai mult decat House MD si mi-ar placea sa i se recunoasca asta. Sau sa stie mai multi fani House despre asta.

Oricum, la Muzeul Satului e targ de Sf. Dumitru si am sa merg sa caut un fluier, o basca pentru Jose si kurtos kalacs. E frig, mainile ma mananca, visez sa incep saptamana cu toate lucrarile corectate si un dosar organizat traznet… visez sa citesc, sa-mi termin/schimb planificarea la ToK, visez sa ascult Raimon pe malul lacului, la Village Museum, langa morile acelea vechi de apa, unde Si em mor rasuna cutremurator.

Si visez la un ceai verde, fierbinte, amarui, cu Joaquin Sabina pe fundal, intr-o sufragerie draguta din Madrid :-)

2 răspunsuri »

  1. M-am uitat ieri la Dr House cu gandul la tine :) Serios. Chiar m-am gandit la un moment dat sa-ti dau mesaj ca e pe AXN, dar mi-am imaginat ca nu aveai cum sa pierzi asa ceva :)
    Sa ai o saptamana nemaipomenita! :-*

  2. Maica-mea s-a uitat sambata toata ziua la House(si era a 3a sau a 4a oara cand vedea episoadele) iar ieri s-a uitat cat am fost acasa.M-am mai uitat si eu pentru a 5a oara la unele episoade dar nu la toate ca sa nu ma enervez pt ca mai nou ma enerveaza serialul asta cu tot cu Huddy-ul lor,lack of Cameron si cu aia 3 noi doctori. Pacat,ma obsedeaza Hugh in continuare(si el si serialul)dar dupa episodul 7 probabil ma las de vizionat .
    Ah,ca sa nu mai zic ca s-a uitat din intamplare si bunica-mea la AXN iar acum e fan LOL

    Azi mi-a comandat o prietena (pre-order de fapt) CD/DVD-ul Band From TV (exclusiv pe amazon.com deocamdata) si m-am gandit sa te informez de aparitia lui cu ocazia asta (in caz ca nu stiai deja).

    Ah,mi-am luat si eu 5 carti by the one and only Stephen Fry si m-am apucat de Moab is My Washpot dar intre facultate si cele circa 10 seriale la care ma uit nu prea mai am timp si de citit dar imi place foarte mult.

Lasă un răspuns

