Franta – frântă – Franţa?

Standard

Vineri am ajuns acasa obosită şi m-am întins „puţin”. Era ora 5 după-masa. Aşteptam sa ma sune Livia, sa ieşim, sa chestii, ca vorba-ceea: era vineri! M-am trezit sâmbata la 11!! Missed calls, sms-uri, colcăia telefonul. În special la unul trebuia să răspund. Semi-adormită, tastez: „sorry ca n-am raspuns aseara, am adormit la 5, eram franta”. Pe după-masă mă văd cu destinatara mesajului, care mă întreabă, nedumerită: „Ce înseamnă asta, eram Franţa?”

De vreo doo săptămâni încoace sunt FRANŢA big time. Ajung acasă, pun capul pe pernă şi noapte bună copii. La şcoală timpul trece super-rapid, mâine-poimâine e vacanţă, plecăm în excursie… am avut şedinţe cu părinţii… când nu sunt la oră, pregătesc lecţii; când nu pregătesc – vorbesc despre şcoală.

Acum, de exemplu, mi se închid ochii.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

