Obama presedinte (!) (?)

Standard

Colega cu care am fost la Busteni tinea cu Obama. Am uitat daca asta inseamna ca era republicana sau democrata (dar parca totusi democrata?). Sotul ei e american si au trait intens alegerile. Pentru mine e destul de neclara politica inca – tot imi promit ca intr-o zi am sa ma pun la punct cu principalele subiecte de discutie: politica, sportul si brandurile!

A fost frumos in tabara si am avut ocazia sa invat de la un expert cum sa lucrezi cu copiii de varsta alor mei pentru a obtine o super cooperare. Un coleg, diriginte cu experienta, a facut ordine, a dat stingerea, a organizat drumetii… totul cu blandete si fermitate, reusind pana la sfarsit sa le castige tuturor respectul si admiratia. Si ei au fost minunati; ne-am distrat super.

Sunt convinsa ca eu acum nu stiu sa fiu asa ferma si sa-i cunosc dintr-o privire asa de bine cum reuseste colegul meu. Cred ca pe undeva are un avantaj pentru ca e barbat si se impune altfel. Are o siguranta de sine care ma impresioneaza si la care sper sa ajung si eu. Se vede ca vine din experienta, la fel ca intuitia aia fenomenala si capacitatea de a sti ce vor sa spuna inca de cand deschid gura si de a-i ghida, chiar fara sa-si dea seama, in orice moment. Asa e si mama, care, dupa zeci de tabere cu copiii, stie tot ce le poate pielea, iar ei o adora.

Lasă un răspuns

