99 rooms, fericirea si casele maure

Standard

Cartea se numeste „Stumbling on Happiness” si nu e self-help, ci psihologie de la Harvard.

Autorul se numeste Daniel Gilbert si pe pagina lui are o sectiune „playing”, unde am gasit 99 rooms:

http://www.99rooms.com/99rooms.html

99 rooms is a unique internet art project that interweaves wall painting, photography, animation and sound in a manner entirely unknown until now. (source)

99 rooms e un Twin Peaks postindustrial. Pe la a sasea camera am oprit muzica. Fara muzica era mai putin Twin Peaks, dar inca freaky si cu o mare putere de sugestie. Rascolind netul in cautare de cuvinte cu care sa descriu experienta, am gasit si un blog despre post-industrial in Romania. De studiat. Ceea ce-mi aminteste ca n-am mai intrat demult pe Bukresh.

Pe scurt, vreau sa-mi cumpar cartea (am citit-o de la cineva). Si tocmai am descoperit un TED talk de 21 de minute al lui Gilbert despre happiness. Si mai exista (fara legatura, dar demult amanat) Zeitgeist, pe care trebuie sa-l vad. Va fi o noapte lunga.

Cand ne luam DSLR o sa fac o serie despre casele maure din Bucuresti. Un 99 rooms cu crenele si dantele si balcoane gratioase, a la Gaudi.

P.S. Reunirea cu „grupul optimistilor” mi-a prins tare bine! Insa data viitoare nu mai mergem la Rendez-vous. Prea mult fum.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

