Remolona

Standard

S-a terminat vacanta. In 2 ore ma culc, ca sa ma trezesc din nou la 6 si sa bantui pe calea mosilor spre microbuzul condus de dl. Nae.

Si cat mi-am propus sa fac in vacanta asta! Si cate carti mi-am adus de la scoala ca sa le citesc, sa-mi fac planuri cu bataie mai lunga de o zi si sa ma (re)organizez.

Cum le-am adus asa le car inapoi la scoala. In ordine conologica, „evenimentele” care „au intervenit” si m-au impiedicat sa fac ce-mi propusesem au fost:

– excursia (stiam de ea, dar nu ma asteptam sa fie 3 zile dupa care am nevoie de o zi de somn!)

– cateva carti (Stumbling on Happiness, the Black Swan si o carte de la editura 3, fiction, imensa, pe care dintr-un motiv sau altul am dat 40 lei si am citit-o cu sufletul la gura vreo 3 zile + Matematica explicata fiicei mele, care e geniala)

– niste articole de blog carora le-am bibilit diacritice ca sa le mai public si prin alte parti

– niste filme la TV, gen Hercule Poirot, Jordan si filme de „acasa” care m-au prins cu telecomanda in mana si uite-asa au trecut 2 ore :D

– o iesire de juma de zi cu cei doi optimisti (in loc de 2-3 ore, cat estimasem)

– noaptea care cade prea repede si mi se face somn

– dormitul pana la 12-1 dimineata, dupa care imediat se face 4, apoi 9 :))

– umblatul creanga prin librarii,  dupa carti in engleza suitable pentru dragutii mei de clasa a 5-a

Si iata-ma in al 12-lea ceas, prioritizand (asta nu, asta merge facuta si maine, asta trebuie musai in seara asta, fcuk, de asta uitasem!! bine ca am ore putine maine…) si cu gandul la Black Swan (ador cartile care imi explica lumea!).

A fost o vacanta draguta, dar ma bucur ca incepe iar scoala!

(a, si in fiecare noapte, fara exceptie, mi-am visat elevii – aseara se amestecau si cu fosti colegi de la ipsos… ce varza!)

2 răspunsuri »

  1. vai, te rog sa nu dai banii pe ea, ti-o dau eu!
    are o femeie seminuda pe coperta si e un roman cap-tivant (da, despart in silabe pe coperta, ugh).
    da’ zau daca stiu cum se numeste :-)))

    oricum, daca o vrei si ai drum pe axa unirii-romana-victoriei, da un semn pe mail (chrismilla gmail com)

Lasă un răspuns

