Despre lucrurile importante

Standard

Pierd vremea de la opt cu un rahat de curs online care mi-a mancat nervii!! E o platforma de e-learning mai ciudata, un wiki customizat vai steaua lui, ca sa-mi rup eu creierii incercand sa vad care e ordinea logica a modulelor si ce naiba de teme am de facut la fiecare modul si care-s deadline-urile si alte aberatii… Evident, am intarziat cu o tema si moderatorul m-a tras discret de maneca. Evident, mi-e ciuda cand intarzii, imi blestem ca intotdeauna time managementul aleatoriu si sistemul bizar de prioritati… si ma bucur pentru capacitatea de a cadea in picioare (fie si in ultimul moment), cu brio si glorie, pentru ca pot, pentru ca stiu, pentru ca ma duce capul, pentru ca m-am obisnuit asa.

Si totusi stress + efort maxim + randament maxim + epuizare maxima (dar si satisfactie, dar si nervi ca „iar am lasat-o pe ultima clipa) e un pattern de care va trebui sa ma scap. Da, da.

Ok, cu cursul asta a fost si bad timing ca s-a nimerit peste vacanta si platforma aia de 2 bani care mi-a taiat orice chef (repet, la mine ambalajul conteaza enorm… not good, si aici e de reprogramat).

Oricum, idee e iar de disciplina, fara de care uite unde sfarsim mereu. Noi, Christina, ofcors :)

Mi-am presarat acum deadline-urile pe calendar, ca sa imi joace mai frumos in fata ochilor. Mi-e drag de ele si vreau sa le dedic timpul pe care-l merita.

Ieri, de pilda, m-am dedicat bibilitului unui post despre 4, 3, 2, filmul lui Mungiu. Ce a iesit, cititi aici :)

Nu vreau sa ma imprastii, dar imi place sa fac ce-mi place :D Si nu e absolut minunat ca-n acest moment fac exact ce-mi place: scriu si predau?

Azi copiii mei dragi de la a 5-a m-au intrebat daca pot sa fiu profa lor „la toate materiile”! Le-am raspuns, mai in gluma mai in serios, ca mi-e imposibil sa predau mate, fie si matematica de a 5-a!

4 responses »

  1. buna chris,

    f frumos articolul tau! eu personal nu am vazut 4,3,2 dar am savurat din plin Boogie care in sfarsit nu se mai concentreaza pe realitatea apasatoare din comunism, e funny si savuros. mi-a placut mult…

    pe de alta parte, sa stii ca iti citesc regulat blogul si mi-a placut evolutia ta de la multinationala la scoala, acolo unde te regasesti cel mai mult si restul de activitati care te definesc tot mai mult si mai bine :)

    sper sa nu sune prea pragmatic, dar eram curioasa sa stiu daca financiar te poti acoperi facand toate astea. poti sa ai o viatza ok, sa iti acoperi costurile de zi de zi plus mici capricii pe care normal ti le doresti? nu ma intereseaza cifre, of course…eu personal lucrez domeniul bancar sigur dar evident rigid, si imi doresc sa scap, dar ceea ce ma tine cel mai mult e partea financiara…

  2. Buna Chris,
    In primul rand mi-e dor de tine, in al doilea rand iti scriu aici pentru ca stiu ca verifici mai des decat mail-ul :) In al treilea rand mi-au placut toate ultimele tale articole. Imi place cum iti sustii punctul de vedere desi eu sunt diametral opus in ceea ce priveste 432 :) – o sa discutam cand ne vedem – sunt putine persoane care ma pot face sa vad ceva altfel decat il vad eu. Vreau sa ne vedem, am fost in India – New Delhi si acum sunt in Brazilia – Sao Paolo. Am atatea sa-ti povestesc….nici nu-ti poti inchipui. As fi vrut sa am capacitatea ta de a pune in scris tot ceea ce am vazut si sa fac sa il traiasca toti prin ochii mei sa simta ceea ce am simtit eu asa cum faci tu, dar dupa cum stii eu ma exprim mult mai bine face-to-face (I always have – cand incep sa scriu ma apuca o lene si nu termin niciodata, sper sa ma inspire blog-ul tau).
    Eu ma intorc duminica noaptea la 00.05 :) poate ne vedem Duminica asta dc nu o sa fiu prea adormit. Sper sa poti sa ne vedem. Te pup si te iubim (dar cred ca deja stii asta).
    P.S. M-am uitat putin pe post-ul meu, am inceput cu primul rand al doilea etc si apoi m-am pierdut in detalii asa cum fac eu de obicei. See you

  3. @Maria – multumesc pentru comment si ma bucur ca ma citesti! sa stii ca aceeasi suma de bani poate parea fie derizorie, fie rotunjoara, depinde cum o privesti si la ce te raportezi. Ma gandesc acum la proverbul ala cu sa nu te intinzi mai mult decat ti-e plapuma si rad, pentru ca, daca te ghemuiesti, plapuma o sa fie mare si calduroasa! Iar bucuria pe care o ai in suflet cand faci ceea ce-ti place zau ca tine si de foame si de sete. Nu are legatura cu nimic din ce ti-ai putea cumpara cu banii pe un job care te seaca de vlaga. E foarte important sa-ti fie bine la suflet…
    Ce e Boogie? N-am auzit de el si suna suuper-bine!

    @Marius – sa ne vedem, ca pe urma cine stie unde mai pleci :p:p:p
    Oare mai trebuie sa va spun ca mi-e dor de voi din august??? :x

  4. Pingback: Je suis, tu es, il est « Puzzle

Lasă un răspuns

