Revolta trupului

Standard

Am in fata o carte de la Nemira, biblioteca de psihologie. Alice Miller, Revolta trupului. Din cuprins: trupul si morala, sufocat de dragostea materna, a spune si a ascunde, anorexia – dorul de comunicare reala. M-au deprimat unele faze, gen boli pe care le manifesti pentru ca de fapt vrei niste chestii pe care le reprimi; analizeaza doamna asta si vietile marilor oameni din literatura, de la Dostoievski, Kafka, Rimbaud etc., ca sa ajunga la concluzia ca erau niste chinuiti, maltratati in copilarie… ce sa zic, de citit. Pana acum doar am rasfoit-o.

Dorm azi in deplasare, la Meli cea minunata, zisa si „doamna psiholog”, asa ca nu e de mirare ca-mi cad in mana asemenea carti.

Maine vreau sa-mi iau o minge de-aia de gimnastica. Sambata merg cu Oana la Kilipirim.

3 responses »

  1. salutare, Chrismilla!
    tare frumos blog ai! am ajuns si eu azi la zi cu cititul, pentru ca n-am vrut sa intru aicea in discutii inainte :)
    imi place de blogul tau pentru ca scrii alert, optimist, imi dai si mie impresia ca asa-i cu timpul asta (ca n-am timp cat as vrea sa am), ca viata e plina de lucruri frumoase de facut de care e bine sa ma bucur atunci cand dau peste ele.
    imi place ca pomenesti foarte des titluri de carti si spui cate putin din ele, astfel incat sa vreau si eu sa le citesc.
    si imi place ca erai fana Andrei Gheorghe, asa cum eram si eu pe vremuri, numa’ ca eu ascultam mai mult „13-14” decat MK, ca la ala adormeam :))
    si apropos de Kilipirim: e foarte fain, eu deja mi-am luat vreo 7 carti si mai merg pana se incheie :)

Lasă un răspuns

