Smilla aduna bunatati pentru iarna

Standard

Adun diverse chestii din diverse motive. Adun carti pentru ca vreau sa le citesc. Adun linkuri pentru ca vreau sa le studiez in detaliu. Adun pietre pentru ca sunt frumoase. Adun gargarite pentru ca mi-a placut odata de Andrei Gheorghe (prietenii stie!). Adun pixuri pentru ca imi place sa scriu. Adun psihologie si self-help pentru ca vreau sa ma iubesc. Adun cercei pentru ca imi vin bine. Adun orase pentru ca nu stiu unde vreau sa fiu.  Adun magneti pentru ca sunt veseli si colorati si mutunachi de la Bamboo pentru ca sunt haiosi.

Azi adun asa, sa fie pentru zile negre si pentru voi, daca aveti timp si chef sa intrati:

Dupa ce am citit „Vedere din parfumerie”, am ramas foarte marcata de moartea pisicilor ingropate sub betoanele care au acoperit fosta Hala a Unirii. Mereu am sperat ca au reusit sa fuga prin tunelele care se spune ca ar serpui pe sub casa poporului. Oare in cartea despre subterane spune ceva de ele?

Mereu mi-au placut tunelele. Tunelurile? Nu-s sigura, dar tocmai mi-am amintit ca trebuia sa caut un cuvant in dex: strate geologice. Cica nu s-ar zice straturi. Cine mai stie? Sunt adormita; n-am mai dormit decent de luni. Asa ca incoerenta se explica prin conexiuni lente intre neuroni :)

Si inca o chestie: mai stiti cand spuneam ca la oficiul postal 1 am descoperit o atmosfera comunista care m-a facut sa-mi imaginez tot felul de scenarii? Ei bine, erau reale! Bukresh Blog prezinta aceeasi lume paralela (cooperativa Metalocasnica), unde exista inca chiar si cosuri de la Alimentara!!!!

O fi de la lipsa de somn, dar zau imi doresc acum ca lumea asta paralela sa ramana pastrata undeva intr-un muzeu! Apartamentul de bloc, paslarii, radioul, cosurile de la Alimentara, borcanele de iaurt si sticlele de lapte, firmele vechi, toate anunturile alea de protectia muncii din uzine, cartile copilariei, muzica, pick-upul si aparatul de diafilme – le vreau la muzeul de istorie; vreau sa-mi salvez copilaria intr-o vitrina, ca pe o piatra gasita in mare pe care se cristalizeaza sarea in ciudate pete albe. :)

Am visat lifturi, muzica si zgomot. La sala Dalles e o carte pe care o vreau: Up, down, across – Elevators, escalators and moving sidewalks. Si putem vizita oricand Elevator Museum.

Simt ca-mi plezneste capul daca mai introduc o tema, dar e necesara: culorile. Am avut o dezbatere la scoala ref la diferenta dintre crem si bej si m-am dus pe wikipedia sa citesc despre culori. Am descoperit lucruri minunate si nu stiu cum sa le folosesc :)

Recapituland, obsesiile/ pasiunile sunt: lifturi, pietre, Bucuresti, trecutul/copilaria in comunism, amintirile.

2 răspunsuri »

  1. „strate” se zice, da.
    ne-au invatat si pe noi in primul an de facultate (nelamuriti complet fiind) ca straturi sunt alea de ceapa, iar strate sunt stratele geologice.
    exact cu aceste cuvinte :)))

  2. If you are a real estate professional, be really careful in dealing with KoRes Corp. in Weston Florida. Tulio Rodriguez & Monica Cataluna-Shand are shysters and look for anyway to steal ones customers. They attempt to steal your client by requesting their contact information and later contact them behind your back to get them to deal with them directly.

Lasă un răspuns

