Toti pentru unul – un Yahoo Answers romanesc

Standard

Mi-a dat follow pe twitter, deci am intrat pe site: TPU, Toti pentru unu. Un fel de Yahoo Answers romanesc, inca misto. Intrebarile sunt ok, raspunsurile sunt serioase (bine, se si modereaza, e drept), exista sistemul de votare a raspunsului castigator si pana in 19 decembrie pentru intrebarile care-si gasesc raspuns se doneaza bani la copiii de la o casa de copii din Bucuresti.

E dragut; mi-am petrecut o juma de ora citind tot felul de intrebari si raspunsuri, care mai de care mai interesante. Ca un fel de forum. Iar pagina arata foarte bine; imi place. Bravo, Treeworks!

Am castigat un concurs la Cotidianul si nu ajung la Casa Presei sa-mi iau premiul…

Si-am citit Orson Scott Card, Stapanul cantecelor. Sunt fana OSC, deci mi-a placut. Nu e la fel de palpitanta si de insightful ca seria lui Ender, dar tipul scrie bine. E super tare ideea cu cantecele din spatele cuvintelor… un NLP dominat la perfectie. Vocile spun uneori mai mult decat cuvintele.

5 răspunsuri »

  1. @Smilla: Multumim pentru vorbele frumoase si pentru sustinere! Ma bucur ca iti place site-ul si ca se scrie despre el, e cea mai frumoasa rasplata pentru munca investita in el.

    @inozza: asteptam sa ne intrebi!

Lasă un răspuns

