Idiocracy pe ploaie

Standard

Ploua, n-am fost la spectacolul la care m-a invitat Melania [era la 10 dimineata, iar pe asa o ploaie nu mi-a ars de iesit din casa].

N-am iesit azi deloc. Nici nu mai am xyzal, asa ca sunt expusa intemperiilor, aerului rece, apei, vantului si umezelii.

De azi dimineata pana acum am citit, am cascat ochii pe net, am vazut Idiocracy, care mi s-a parut o enorma porcarie si acum ma distrez cu Madagascar :)

Mi-e dor de doctor House…

2 răspunsuri »

Lasă un răspuns

