17:37, Hugh Laurie [si totul e bine]

Standard

La vanatoare de Hugh Laurie pe youtube; au aparut o multime de Fry’n Laurie pe care nu le stiam, deci sunt fericita. La fel de fericita sunt si cu clipurile vechi, de la I’m in love with Steffi Graf, pana la interviurile cu Jay Leno, Letterman, Craig Ferguson si compilatiile facute de fani din aceste interviuri. Din cand in cand trebuie sa opresc ca sa termin de ras si sa strig „Cat e de minunaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Il iubeeeeeeeeeeeeeesc!!”

Ba am inventat o vorba noua, pe care o spun cu clipul iutub pe pause si cu privirea topita atintita asupra pixelilor care compun chipul lui: Il FOARTE iubesc!

[si ieri, fara legatura, am scos o alta vorba care-mi place: Mintea mea e cu capu’. Well… este! :))]

22 de răspunsuri »

  1. Mda…iti scriu contrar obiceiului de a scrie pe bloguri pt ca am ramas uimita de cata idiotenie poate sa zaca intr-un om…sau mai multi (observ ca sunteti doua disperate). Nu stiu ce varsta ai ,dar pari o adolescenta in calduri…faze de genul „I love you Hugh” imi amintesc de lesinatele de la concertul lui Michael in Romania( primul). Si ,in mod asemanator, va si vad imaginandu-va cum ar fi o partida de sex…pardon,cum ar face dragoste Laurie sau ce conversatii ati avea cu el intr-o cafenea la ceas de…ce dracu’ visati voi acolo.
    Grow up! …sau „Get a boyfrend..a real one”. L-am cunoscut pe Laurie (aici vroiam sa ajung,de fapt) in avion. Nu stateam pe locul de langa el (cum visa chestia aia pe nume Ada ca s-ar putea intampla si „cum ar fi”),dar la o distanta relativ buna pentru a-l putea aborda fara sa urlu la el. I-am spus doar atat : „Va admir si-mi pare rau ca nu am cartea dvs.”, „Ati citit-o?” ,”Nu,tocmai de asta imi pare rau”. Atat am vorbit , in ciuda dorintei evidente a lui de a continua conversatia (poate din plictiseala). A,si nu vorbeste perfect engleza americana,cel putin atunci a vorbit cu accent britanic…de fapt..foarte „incalcit”. Hugh Laurie NU arata atat de bine in realitate (camerele fac minuni) si nici nu are atitudinea lui House. De fapt,este un om comun,cu o figura departe de a fi frumoasa sau ceva asemanator..si e destul de batran..(nu m-am interesat cati ani are ,dar parea de 60). Asa ca bagati-va mintile in cap si incercati sa acceptati evidenta : real life is always something else than we imagine (adica voi,ca eu nu sunt cazuta in cap sa ma imaginez nevasta lui Laurie..de fapt,a lui House…de unde confuzia perpetua).

  2. vai,sa ma scuzi ca fac asa ceva pe blogul tau Chris dar nu ma pot abtine.

    Dana,draga mean,cum iti permiti tu sa ma faci „chestie”?Sper sa citesti commentul asta !

    In primul rand nu te intereseaza pe tine fanteziile mele si nu ai dreptul sa ma judeci ca nu-mi place vreun manelist imputit,vreo scursura ordinara sau vreun star rock. Pot sa ma imaginez facand sex cu cine vreau eu si unde vreau eu .De unde ai tras tu concluzia ca visez la partide de sex cu X,Y sau Z? De unde tragi tu concluzia ca n-am „real boyfriend” si alte d-astea?

    Da,imi place Hugh Laurie chiar foarte mult si nu mi-e rusine cu asta.Da,are aproape 50 de ani si e un om absolut normal nu vreo papusica perfecta.Care-i problema ta ? Stiu foarte bine cum arata,cati ani are si cu ce se ocupa.Eu il consider foarte sexy si interesant din multe puncte de vedere iar daca tie nu ti se pare asa e ok,nu-ti spun eu de cine sa-ti placa dar nici tu mie.

    Ah bun,l-ai cunoscut,ma intristeaza chestia asta pentru ca mie nu mi se ofera astfel de sanse.Da,as vrea sa-l cunosc si nu m-as purta ciudat sau delirant.Cand ma gandesc ca omul chiar ar fi dorit sa mai vorbeasca cu tine si tu nu ai vrut……e mare pacat.Astfel ma conving,inca o data ca putina lume primeste ce vrea si multi primesc ce nu merita.

  3. Nu-l merit pe Laurie?? Nu-l merit pe …nu stiu,alege tu…Dumnezeu (presupunand ca exista si se manifesta intr-un fel)…dar laurie cine rahat e sa ma gandesc macar daca il merit sau nu ( am evitat intentionat sa-i scriu numele cu majuscula). Exista actori mult mai buni,oameni mult mai mari care nu se fataie si se hlizesc la tv…plus de asta , David Shore este omul care merita laudat in toata ecuatia House MD ,lui i se datoreaza succesul lui House. Daca nu ar fi existat serialul asta habar nu aveati despre Laurie. Pun pariu ca ati inceput sa cautati pe google info despre el DUPA house…ca ati aflat despre „A bit of Fry and Laurie” DUPA house s.a.md…iar eu am crescut intr-o familie de parinti prea zelosi care m-au intoxicat cu Fry si Laurie ..si fie vorba intre noi..Fry e geniul,nu Laurie. Cu tine,sincera sa fiu,am gresit sa fiu rea..am citit un pic pe blogul tau si nu esti vreo disperata..pe mine m-a exasperat domnisoara pe al carei blog iti dau replica…daca stau sa ma gandesc pare mai mult o tanti batrana decat o adolescenta in calduri,o tanti frustrata (habar n-am ce frustrari are) si care viseaza ca un Dr. House si-ar arunca privirea macar vreodata asupra ei…nu Hugh e interesant, House este…dar si-a format o perceptie gresita despre om,prin prisma rolului. Nu cred ca mai erati asa de „oh .Hugh!!” daca nu exista sub forma de House. In fine,la tine imi cer scuze….eram scarbita,atata tot. A,uitasem, nu am vrut sa vorbesc cu el pentru ca ma pregateam pentru o conferinta (sunt medic) si mi se parea mult mai important sa-mi revad notitele,decat sa pierd vremea schimband politeturi cu un strain.

  4. in primul rand e urat cum vorbesti despre persoane necunoscute ! In al doilea rand tin sa-ti spun ca eu stiam de Hugh Laurie de mai mult timp,am crescut cu Blackadder si vazusem ceva si din Jeeves and Wooster(recunosc ca nu-mi mai aminteam cine stie ce).Am facut liceu bilingv si meditatii la engleza de cand ma stiu deci ce se intampla prin Anglia nu e vreo enigma pentru mine. Eu,chestia aia(da,m-ai facut chestie si m-a supart,puteai macar sa-mi zici „aia” si atat),am o mare pasiune/hobby pentru televiziune/seriale/filme de mica asa ca era si ciudat sa nu stiu de oamenii astia.
    Hugh Laurie pentru mine (in prostia mea nemarginita)e un om interesant.Da,el nu House(nu ca House n-ar fi dar you get the point)!Eu am cartea pe care a scris-o ,am si vreo 5 scrise de Stephen Fry(ca sa nu mai vorbim ca urmaresc cu mare placere QI)Am vazut multe din programele pe care le-au facut atat impreuna cat si separat,unele dintre ele inainte sa vad House(de House nici nu m-am apucat decat de vreo 2 ani).Scuze dar mie trecutul lui Hugh mi se pare interesant,lucrurile pe care le-a facut mi se par interesante,personalitatea lui mi se pare fascinanta,pana si tatal lui a fost un om de valoare.Pana si mama mea ,femeie la 50 de ani,economist,fost manager,fiica de om care a insemnat ceva in Romania asta(deci nu orice telenovelista senila)este mare fana iar ea nu e genul care face „pasiuni” pentru oameni vazuti la televizor.Hugh e un om talentat,stie sa faca si poate sa faca orice iar mie imi plac oamenii ca el.Nu poti sa ma insulti pentru ca-mi place de un om care are calitati pe care toata lumea i le recunoaste.Repet,nu e vreun manelist sau vreun Brad Pitt,e un om educat,instruit,cu talent,”cuminte” si cu prieteni care mai de care mai valorosi.Daca Stephen Fry il considera destul de bun pentru el atunci cine esti tu sa zici ca nu e

    Am zis ca nu meriti din cauza ca pe tine nu te intereseaza si nu-l apreciezi .Tu ai avut sansa asta pe care eu si altii ca mine nu o vom avea probabil niciodata.Da,eu recunosc ca ,de ex,mi-as cheltui din bani ca sa ma duc la vreun eveniment unde l-as putea cunoaste.Nu mi-e rusine cu asta,e un om pe care il admir si respect iar eu vreau sa ma intalnesc cu oamenii pe care ii admir macar o data in viata.De ex am vrut sa-l vad pe Papa si am fost,am vrut sa cunosc un Cardinal si am fost si l-am cunoscut si am vorbit cu el si cand a venit la Bucuresti si-a adus aminte de mine(nu aveam nici macar 20 de ani atunci deci prea handicapata mintal nu pot sa fiu daca ditamai somitatea si-a adus aminte de mine).

    David Shore a facut serialul dar House jucat de altcineva n-ar fi avut succes.Hugh poate nu e cel mai talentat actor din lume,mai sunt multi altii dar este foarte expresiv,foarte talentat si reuseste sa faca din House un personaj placut tocmai datorita capacitatii lui de a exprima sentimente si trairi subtil,fara cuvinte.Ah si pasiunea lui House pentru muzica,motocicleta,toate chestiile alea amuzante pe care le face cu bastonul,mingea si ce mai gaseste el pe acolo sunt datorita lui Hugh Laurie,asta a zis chiar Shore.Acum Hugh e producator executiv tocmai pentru ca tot timpul a venit cu sugestii si propuneri.

    Pacat,chiar pacat ca nu pot sa fiu eu in locul tau dar asa e in viata!

  5. hmmmmmmm…..nu prea stiu cum sa incep ! observ ca exista o disputa apriga pe acest forum si cred eu nejustificata ! sunt functionar public ,sunt casatorita… ca sa incep cu ceva…serialul HOUSE MD pur si simplu imi lumineaza zilele … da ! si eu il iubesc (intr-un fel anume) pe HUGH LAURIE,asta nu ma face o obsedata sau nebuna,da ! ar fi de vis sa-l intalnesc!
    draga dana,in viata asta mizerabila,fiecare om are un caracter,o gandire,un suflet(aici nu stiu dak e cazul tau)…ne agatam de cele mai mici sperante sau luminite pentru a intampina ziua care va veni…e greu de inteles nu ? poate fi credinta,poate fi familia,poate fi nepasarea,poate fi … „obsesia”,dar toate astea nu sunt patetice…ci ne face sa suportam totul mai usor !
    da,acest domn HUGH LAURIE e GENIAL (si daca ai urmari cu adevarat interviurile cu stephen fry ai sti ca el – HUGH LAURIE – e GENIUL !!!
    e un actor fantastic,exprima atatea sentimente doar printr-o privire , e minunat !
    nu ma rusinez sa spun ca…da ! il iubesc pe HUGH LAURIE si personajul pe care EL l-a creat !!!

  6. Hello dear,

    la multi ani :) ca tot ai una din vacantzele cele mai cool de cand ai terminat scoala :p tu esti in extaz cu hugh, eu cu alan alda & comp, mi-am luat doua serii de MASH pe dvd si mi-am luminat serile :)
    btw, azi gatesc :) tine-mi pumnii, ca nu am mai gatit de un an :d

  7. la multi ani, Mih! la multi ani, Ada! la multi ani, Catalina! la multi ani, Cristina! (te citesc pe Tabu, normal, dar am uitat sa schimb linkul, ofof :)

    la multi ani si tie, Dana… nu stiu cine esti, dar eu iti doresc un an nou fericit si sa nu mai ai ghinioane de-astea gen Hugh Laurie care te deranjeaza din studierea notitelor pt congrese in avion (!!!):D Poate, Doamne fereste, maine te trezesti cu Dave Gahan care intra-n vorba cu tine pe plaja [ca sa enumar o alta obsesie…], sau cu Joaquin Sabina care n-are ce face in sala de asteptare la dentist. Si sper ca in 2009 sa nu mai dai nici peste bloguri care te „obliga” (??!!) sa comentezi si – daca e sa fiu sincera – mi-ar placea sa uiti de tot adresa blogului astuia; mai bine gaseste unul pe care sa-ti fie drag sa-l citesti. Numai bine.

    Mih, cum adica n-ai mai gatit de un an? Si pastele pe care le-am mancat eu??? Sau faci sarmale? :p

  8. ah, am uitat de pastele alea – da, bine, am mintit, am gatit cam o data la 3 luni, dar suna mai dramatic daca zic ca am gatit o singura data tot anul :d

    fac o chestie cam la fel de complicata ca sarmalele : ardei umpluti, nu stiu de unde mi-a venit mie ideea asta, i am in deep s**t now.

    te pup

  9. La Multi ani si tie Chris!!!! Scuze ca m-am exprimat liber si dezordonat pe blogul tau dar nu rezist cand se i-a lumea de mine prosteste. Chiar,vorba ta,sa-i uram Danei sa nu mai aiba parte de cosmaruri de genul asta……..mai bine sa ni le dea Dumnezeu noua(da’ noua nu ni le da ca prea ni le dorim).Acum parca mai tare imi doresc sa-l cunosc pe Hugh Laurie!

    @ Catalina – bine zis! si eu gandesc la fel. Pentru mine lucrurile mici conteaza enorm !De ex ,posibilitatea de a-mi lua serialele preferate de pe net dimineata cand apar ,gandul ca vin acasa si ma uit la ele dupa ce am fost la facultate sau am facut cine stie ce alte chestii din obligatie,unele placute altele neplacute,ma face sa ma simt bine.Fiecare cu placerea lui,cu hobby-urile lui/ei.Pe mine pasiunea pentru televiziune m-a ajutat sa trec peste momente grele.Eu recunosc ca ma „obsedeaza” Hugh Laurie,House,Heroes,etc ,insa ce unii considera obsesie eu o consider pasiune pentru ca pe mine cand ma pasioneaza ceva ma dedic,pun suflet,timp si bani(eventual).
    Si eu il iubesc pe Hugh Laurie si as vrea sa-l cunosc(mi-as finanta o excursie undeva cu unicul scop de a-l cunoaste daca as avea ocazia),nu ma rusinez cu asta,ba chiar sunt mandra,e un om demn de admiratia si respectul meu.

    Chiar,Dana,daca ai citi ce zice Stephen Fry despre Hugh Laurie ai afla ca de fapt amandoi sunt geniali dar Hugh tot timpul a preferat sa stea in umbra lui Stephen,sufera de depresie cronica si are o parere foarte proasta despre el insusi ,nu se considera demn de o gramada de chestii pe cand Stephen e mai putin timid,mai extrovertit.

    Ha,chiar,Stephen m-a convins sa-mi iau Blackberry Bold LOL!

    La multi ani !

  10. Prima mea impresie pare sa se mentina,am aterizat printre idioate. O sa dau doar copy/paste ..atat,iar daca nici atunci nu veti observa ca am dreptate , sunteti toate praf si pulbere. N-am mentionat..pe voi va citez..pe voi in jalnica disperare de a gasi argumente care sa ma convinga. Nota pentru ada..sau care isi lauda neamul…nici mama nu e draguto telenovelista,de fapt..e conferentiar doctor si inca alte cateva titluri pe care oricum nu le-ai intelege .
    DUpa cum spuneam…”am o mare pasiune/hobby pentru televiziune/seriale „(mda..parerea marilor regizori din lume-Godard,Melville,Bertolucci etc. dar si cea a adevaratilor cunoscatori in ceea ce priveste cinemaul este ca serialele tv au fost inventate pt persoanele incapabile sa inteleaga ce inseamna si cum se manifesta arta cinematografica. Mentionasei pe acolo si filmul ,la pasiuni. Ma indoiesc tare ca stii ce inseamana filmul din moment ce l-ai listat pe ultimul loc,DUPA seriale)….”HOUSE MD pur si simplu imi lumineaza zilele … da ! si eu il iubesc (intr-un fel anume) pe HUGH LAURIE,asta nu ma face o obsedata” (ghici ce! tocmai asta te face…sau habar nu ai ce dracului inseamna iubirea)…”Pana si mama mea (..)este mare fana” (bun argument asta…way to go!)…”Eu am cartea pe care a scris-o” ( bravo tie…cartea aia este o incercare relativ reusita de a copia un mare autor -te las pe tine sa descoperi cine este-si atat,nu o opera literara..btw)iar daca ai citit cartea lui…ce?…Ma rog…incercam sa construiesc un argument,dar mi-e mult prea lene sa fac selectii din mesajele voastre…”valoroasele” voastre argumente,mari fane Laurie. Un lucru n-ati inteles..sau n-ati observat in mesajul meu,sau sunteti aeriene rau…vi s-a parut ca sunt impotriva lui Laurie. Gresit! Sunt impotriva femeilor in calduri ,care viseaza la barbati existenti pe ecran sau oriunde altundeva decat in viata lor. Asta nu este visare,in termeni tehnici se numeste comportament aberant. V-am comparat cu fanele lui Michael J.,nu am gresit deloc. Cat despre Laurie,daca eram asa dezgustata de el,chiar credeti ca ma oboseam sa-l apelez atunci? Plus de asta,nu stiu ce anume ati inteles voi din conversatia mea cu el,dar va garantez ca nu eram deloc ironica atunci cand i-am spus ca IL ADMIR! In fine,nu ma mai obosesc,evident,printre bale si sudori,nu reusiti sa intelegeti nimic..Asta este ultimul meu post.

  11. vai draga ce desteapta esti,urla in tine inteligenta asa de tare ca te apuci sa imparti intelepciune in stanga si-n dreapta ! Daca tu ma faci pe mine idioata fara sa ma cunosti si fara un motiv anume inseamna ca nu esti asa de educata cum pretinzi.Lasa,bravo tie ca ai titluri si diplome,asta te face pe tine speciala ! Fiecare cu pasiunile lui.Habar n-ai tu ce stiu eu despre filme si habar n-ai ce-i televiziunea(aia de calitate),ai memorat si tu niste regizori care ai auzit tu ca au facut filme inteligente si mi-i bagi pe gat acum sa-mi arati cat de priceputa esti……..mai bine lasa.

    Bine ca esti tu superioara! De fapt,cu cat ma insulti mai tare cu atat de faci tu mai tare de rusine.

    Inteleg,serialele nu-s demne de nivelul tau,eu zic sa te inchizi bine cu cheia intr-o biblioteca(iti recomand biblioteca de la Melk ca da bine la dosar)si sa nu te mai cobori la nivelul celor ca mine care „viseaza” la nu stiu ce . Intre timp eu ma duc sa-mi reiau fantezia sexuala unde Hugh Laurie se preface ca e House si eu il alerg cu bastonul prin casa……..dezbracat.

  12. citesc … si observ ca prostia unui om josnic tot creste !!! e o dovada de rautate sa vii si sa arunci cu bolovani in sentimentele si gandurile unor oameni pe care nu-i cunosti !
    ştii ce nu înţeleg? spui ca eşti o fată cu o anume educaţie (eu,sincera sa fiu,ma indoiesc foarte tare), cu o vârstă trecută de adolescenţă. nu înţeleg cum de ai devenit protagonista unor astfel de discuţii. chiar nu înţeleg ! adik prin jignirile pe care le aduci (spulberand bariera bunului simt),nu faci altceva decat sa scoti la iveala adevarata ta personalitate : rece,egoista,rea,un om fara sperante si visuri,un om de nimic ! o persoana ca tine e incapabila sa simta cu adevarat fericirea,sau iubirea sau … pasiunea ! o persoana rece ca tine nu simte decat ura,rautatea sau disperarea ! probabil ca parintii tai au fost niste oameni foarte stricti,distanti si nu ti-au demonstrat niciodata ca te iubesc…ai crescut fara dragoste in jurul tau ! doar asa poate iesi un om atat de „tulburat” !!!
    lasa-ne pe noi,oamenii comuni,obsedati,idioti,sa traim in lumea noastra ! noi simtim dragostea si fericirea (stii,sentimentele alea care iti incalzesc sufletul si care pe tine te-ar topi !) … si,prin asta iti suntem cu totii superiori !
    dragele mele,va cer iertare pentru iesirea mea,dar nu suport ca o maniaca sa ma jigneasca pe mine si alte persoane asemeni mie fara motiv ! mi se pare o prostie !

  13. Ada si Catalina, lucrul care-i doare cel mai rau pe oamenii astia care improasca cu rahat virtual [se mai numesc si troli] este sa fie ignorati. Dana ne-a dovedit cu fiecare interventie ca nu merita sa-i dam atentie; e pur si simplu penibila si jigneste de dragul de-a jigni. Ignorati-o (mai ales ca ne-a promis ca nu va reveni si sper sa se tina de promisiune :D).

    Ada, mi-a placut la nebunie raspunsul tau, iar la faza cu bastonul am ras cateva minute!! Esti geniala!!!

  14. Btw, despre ce vorbeam inainte sa fim intrerupte – Ada, DA, vreau un sample de ce ziceai (Hugh cantand coveruri pare a fi?). Zi-mi cand sa intru pe mess sau da-mi pe mail :) Thanks!

  15. vai,tu nu l-ai auzit pe Hugh cantand? Trebuie sa remediem situatia! Da,it trimit eu pe mail(ca eu daca ma apuc sa trimit ceva pe Mess vine era glaciara pana se termina de downloadat pt ca mess-ul ma uraste,la fel si internetul).De fapt,mi-a venit o idee……uploadez eu variantele video pe sendspace(sau ceva de genul)si iti dau linkurile pt ca asa ar merge cel mai repede iar mp3-ul ti-l trimit pe mail.

Lasă un răspuns

