Daca nu mi-ar fi frica

Standard

Daca nu mi-ar fi frica as scrie. Asta e clar. Dar am o obsesie cu raftul de carti la 1 leu pe care nu vreau sa ajung. Desi, pe de alta parte, tare ma mai bucur cand gasesc ieftin autori pe care mi-e drag sa-i citesc. Oricum, in momentul asta nu doar ca mi-e frica, dar mi-e si foarte clar ca n-am nimic de spus. Nimic de spus intr-o carte, zic. Pe blog o sa continui sa ma povestesc.

Daca nu mi-ar fi frica as purta fusta/ as merge pe schiuri/ as conduce [dar mi-e groaznic de frica de celelalte masini]/ as accepta o oferta fata de care stau in dubiu/ m-as muta singura intr-o garsoniera pe care nu mi-o pot permite [dar mi-e frica si de ambientul strain si de criza financiara personala]/ as scrie oamenilor pe care-i admir/ m-as plimba singura pe stradute noaptea/ as vorbi cu toti oamenii, nu doar cu cei to whom I’ve been formally introduced.

Fobii: vorbitul la telefon cu persoane necunoscute, teama de ridicol (chiar si de ridicolul altuia!), intalnirea fata-in-fata cu oameni pe care-i admir.

Leapsa cu frica vine de la Dragos Bucurenci.

2 răspunsuri »

  1. Eu zic sa ti depasesti teama si sa publici o carte, sunt convinsa ca ai avea ce spune, de fiecare data cand citesc pagini din blogul tau ajung la convingerea ca esti foarte talentata si ca un astfel de blog s-ar transforma intr-o carte buna.

Lasă un răspuns

