La vremuri noi, tot noi

Standard

Ma pregatesc sa fac clatite, pentru prima data in viata neasistata de nimeni care sa-mi spuna „mai mai mai, aaaaatat” sau „nu e gata,  mai amesteca”. O sa le umplu cu gem de prune si-o sa ma gandesc la gemurile de la Cata, la ciocolata, la nuca, la dulceata de cirese amare, la Wonder Meli’s Marvelous Pancakes si la portul din Marsilia (crepes cu inghetata si sirop de menta si cafea).

Tot anul asta am deschis prima data o sampanie. Dopul ar fi vrut sa sara, dar il tineam strans si m-a ciupit de deget. Se numea Nymphenburg, avea steagul Bavariei pe eticheta si a fost foarte buna.

La multi ani, 2009 :)

3 răspunsuri »

  1. Nu pot sa ma abtzin:
    – ce e aia ‘intilnirea de 20 de ani a cursantilor ILGA?’ Ce e ILGA?
    – cum sa-ti fie frica sa porti fusta? io crez ca aici ie o exageratziune
    – la multi ani! de la o alta fana a lui Hugh (mai calma decit tine)

  2. tot io, ca am uitat: asculta Que nadie sepa mi sufrir cu Helenita Vargas. Se pare ca asta e versiunea originala. Nu ca Piaf nu ar cinta-o DEMENTZIAL!

  3. Vera, bine ai venit! La multi ani!
    ILGA este Instituto da Lingua Galega (http://ilg.usc.es/).
    Nu mi-e frica sa port fusta, dar daca nu mi-ar fi frica [de alte lucruri decat de fusta in sine, gen: cum imi sta, cum ma simt in ea etc.] as purta. Momentan sunt in faza pantaloni. Nu e nici o exageratiune, e purul adevar.
    Merci de idee, o sa ascult :)

    Numai bine.

Lasă un răspuns

