Entre les murs

Standard

Am terminat de citit „In clasa„, o carte scrisa de un prof de franceza despre orele lui la un liceu din Paris. Elevii lui seamana foarte mult cu ai mei si cu ai mamei si cu elevii din Buftea, Otopeni, Romanesti, Voluntari si alte localitati din care ieri la olimpiada au venit doamne profesoare la corectat. Schimband impresii despre elevii nostri, aflam ca sunt toti la fel de grabiti, de nerabdatori, de brusti (in comportament si limbaj, aproape agresivi), de limitati ca vocabular si cultura generala, de pasionati de jocuri pe calculator/ psp/ playstation/ wii, de dornici sa ajunga neaparat: manageri, contabili, directori sau patroni.

Vorbim aici de elevii de liceu, cu cei mici e alta treaba. Alta treaba e si cu actuala clasa a 12-a, generatia 1990-91, care-s mai linistiti, mai respectuosi si mai modesti.

La olimpiada a fost enorm de frig, mi-a degerat fiecare oscior, dar am cunoscut o doamna de engleza minunata de la Liceul din Buftea, care mi-a povestit multe lucruri, am vorbit despre carti, despre predarea literaturii, despre manuale si tips and tricks ca sa-i facem sa citeasca si sa fie interesati de ora… m-am bucurat mult ca am cunoscut-o; din discutiile cu dumneai am luat 2 pagini de notite!

Azi l-au inmormantat pe unchiul Bruno, cu preot si fanfara, cu jumate de Anina prezenta la cimitirul acoperit de zapada in care odihneste si omama. Am trimis si noi o coroana, a mers si unchiul meu Anti, fratele mamei, cel de-al doilea ied, impreuna cu un ginere. Tot azi l-au inmormantat si pe Arnold, in Germania, iar despre el vreau sa scriu mai mult pe blogul despre Altdorf.

Dupa frigul de ieri, azi am fost asa intepenita ca am stat in casa cu masaje si pastile, am dormit de pranz si nici n-am ajuns la Schimb de Carti, unde-mi doream sa ma duc (poate ca o promisiune ca voi merge tot anul?). Am avut si musafiri, m-am jucat cu un pustiulica de clasa I foarte rusinos si mi-am dorit cu ardoare copii :)

Sa aveti o saptamana formidabila, dragii mei!

Un răspuns »

  1. Pingback: Pisique stie sa ma duca « Cartea Smillei

Lasă un răspuns

