Importanta cuvintelor (insemnatatea vorbelor)

Standard

Perete. Sarmale. Din alea cu catuse si lanturi. Adica doi caini care arata ca doi canguri. Oare se dau bani azi? In Elvetia se poate schia in februarie foarte bine; schiurile si claparii se inchiriaza. La masa avem paste. Cersetoarea new entry din fata de la Mega Image nu zicea nimic. Am prefera cursul martea, daca se poate. Unde am semnat eu vreodata ca accept sa fac voluntariat? Ma obliga cineva? Perete. Telefon. Spamuri pe blog, comentarii banate. O carte despre mizerie, dezgust, putregaiuri sociale. Cine ar citit-o? Mai ales ca e scumpa. Eu nu. O carte despre viata fascinanta a unui june intr-un oras de provincie. Da’ ce barfe! Ce intrigi! Doinita duios doinea. La poarta se fumeaza. Se poate respira si fara tutun. Cand se suna? La masa a fost mamaliga. Kent 1, never again. Sa caut un film. E o generatie crescuta cu televizorul. Mi-e dor de doctor House, nu mai stiu nimic de el din episodul doi. In open space se raspandesc microbii mai repede decat in birouri. Aseara am plecat la 12. Buna Christina! Buna Ioana! Ce faci, Christina? Bine, Ioana. Ce ora ai? Zambet care incearca sa se ascunda. Parul atarna pe frunte, pe ochi. E cineva inauntru? Ne priveste cineva? Inauntrul meu e liniste. Cafeaua uneori iese groaznica. A nu se „repara” cu apa minerala. Despre statul feudal si principatele romane. Analizeaza subiectiva. Cand se foloseste? Care e teorema? Hai sa ne luam de mana, sa mergem sa vedem hiperboloidul cu ochelari 3D. E cel mai frumos din lume, dar numai daca-ti pui ochelarii 3D. Un ficus inghetat pe bulevard. Covrigi mari si mici. Saltele. Perete. Cartof. Asparagus. Sparanghel. Intr-o zi am sa fac si eu. Eu am luat capere. La o cautare pe YouTube descoperi ca era demult acolo. De cand ne tragem de sireturi? Si totusi am primit ce-am vrut de la Mosul: un MacBook Air. Unde pleaca zapada? Mergem la Londra. Sau la Paris. In carti cu cuvinte nu se citeste bine de la stanga la dreapta. E prea lumina. Mi-e cald. Laptele pacane in fiecare dimineata. Printre altele, mi-ati trimis mailul prea tarziu. E urgent. Si totusi.

De ce?

Cred ca nici nu exista.

Data e 11.06.2010.

Comentariile sunt închise.