Totul este de vanzare

Standard

Sunt de vanzare. La reduceri. Nu cost mult. O cafea vinerea. O invitatie la Il Calcio – restaurantul meu preferat. O carte. Un telefon. Un comentariu pe blog. Un zambet. O mana intinsa. Un plic cu numele meu pe el. O bucata de plastic albastru. O floare.

Mi se cumpara timpul, glasul, limba engleza, imaginatia, inteligenta, sentimentele, lecturile. Vand vorbe, ganduri, comentarii, traduceri, vorbe bune, zambete, imbratisari.

Nimic nu e gratis; totul se cumpara. Orele de somn costa ore de veghe. Buna-dispozitie costa zambete si sentimente pozitive. Frumusetea costa timp, bani si energie. Viata costa. Nu stiu ce. Atitudine. Flexibilitate in a-ti schimba perspectiva. Optimism. Incredere. Credinta.

Sunt angrenata intr-un schimb permanent. Vand si cumpar la randul meu. Cumpar intelepciune, dragoste, experienta, placere, literatura, mancare, muzica si somn. Sunt atat de adanc prinsa in circuitul asta, incat uneori uit unde se termina cumpararea si incepe vanzarea.

Totul e de vanzare. Pot sa va negociez un pret bun!

Post scris pentru concursul Hotcity. Votati-l aici.

4 răspunsuri »

  1. Pingback: Votul meu « TOANE

  2. Pingback: Propunere indecenta « Din jurnalul unei gospodine ratate

Lasă un comentariu