In cap

Standard

e miercuri, se termina, curge foarte repede, i-am prins spilul.

mi-e dor de Jose.

e ceata si totul pare rupt din Wuthering Heights. oh, Heathcliff lovindu-se cu fruntea de copac la moartea lui Cathy! „Cum pot trai fara viata mea? Cum pot trai fara sufletul meu?”

adanc, adanc infipt in cortex.

de citit: despre ratiune, logica, silogisme, ilogisme :))

de dormit: mult.

sentimente: agitatie (ciocolata 99% cacao never again), tensiune, apprehension, usurare.

cuvintele cheie sunt patru: i-am prins spilul.

[de-acum ce mai poate urma stie doar eaaaaaaaaaaaaaaaaa]

Un răspuns »

  1. Salut, mesajul tau pe blogul meu m-a adus aici. Trebuie sa ma uit mai atent, dar prima impresie este ca avem despre ce vorbi…

    pentru inceput, iti recomand (in caz ca nu ai vazut) filmul Freedom Writers. Daca nu il gasesti in retea, vezi ca un student de-al meu l-a pus la un moment dat aici – http://fbx.ro/icjr1pp6z3trbkko (and subtitles in romanian from here http://fbx.ro/db7wwphd59gybaiu), poate inca mai este disponibil.

    dupa ce il vezi, gandeste-te daca ar merge vazut cu elevii tai. Mai sunt astfel de filme, stiu, dar acesta e cvasi documentar, fiind bazat pe o poveste reala. Am si cartea care apare la finalul filmului (adica Freedom Writers Diary), iti pot face o copie daca te intereseaza. La fel cu the Diary of a Young Girl. Site-ul persoanelor reale portretizate in film este http://www.freedomwritersfoundation.org.

    am vizionat filmul cu studentii mei si au fost teribil de impresionati. Cred ca merge si mai bine la liceu.

    astept impresii…

Lasă un răspuns

