Copilarie

Standard

„Je viens de mon enfance comme d’un pays” (Antoine de Saint-Exupery)

De ce cand mergem la bunici trebuie sa mancam asa de mult, chiar si cand nu ne e foame? (10 ani)

Nu e drept ca parintii mei sa-mi plaseze mie toti copiii prietenilor lor sa ma joc cu ei, indiferent daca sunt mai mari sau mai mici decat mine, fara sa ma consulte. Poate am planuri. (11 ani)

Chiar e adevarat ca profesorii ghicesc ganduri? (10 ani)

Cel mai frumos lucru din lume e o pisica, mai ales daca e roscata. (11 ani)

La ce folosesc fratii mai mici? (11 ani)

E posibil sa ai 29 de ani si sa n-ai inca copii? (11 ani)

Apoi am mancat, desi nu-mi era foame. (10 ani)

Ne-am urcat in masina si am stat putin, pana am ajuns la Brasov./ Pe urma am stat putin in autocar pana la Salzburg. / A trebuit sa stam cateva ore in masina pana la Constanta. (10, 11 ani)

Inspirata de aici, via Irene.

Un răspuns »

Lasă un răspuns

