Un amalgam pestrit de cuvinte

Standard

Ziua Mea :-)

Azi au inceput oficial festivitatile prilejuite de Ziua Mea (care o sa fie duminica viitoare, dar e bine sa incepem din timp :)). Ze Family (mama, tata si Pisi) mi-au cumparat cadoul mult-dorit (multumim, CardAvantaj!): un aparat foto Olympus MJU 840, argintiu, dragalas, super alunecos (deja l-am scapat in masina). Acum sunt in faza in care fac poze, setez ISO, macro, zoom si alte minuni, descarc pe calculator, pozez becul de la lampa, ciocolata dintre tastele H, J, N si prospectul cu SuperMacro, zgaltai aparatul ca sa vad cum intra in functiune stabilizatorul de imagine si, in general, ma prostesc de fericire ca am asa un aparatel dragut, cu care voi poza eu case, multe multe multe case maure si balcoane si usi si copacii infloriti de la primavara! Si nori! Veeery happy!

Rasfat

Ieri am fost la masaj pentru prima data in viata; a fost super minunat, dar azi ma doare spatele – oare e vreo legatura? Sau legatura e intre spate si ghiozdanele de 10 tone pe care le car la/de la scoala in fiecare zi? (cartile de engleza din ziua de azi cantaresc pe putin un kil bucata) Oricum, ieri a fost de mare exceptie ziua: in Mall, very girlie, la masaj, la cafele, la shopping, la Ruby Tuesday, rasete, cabine de proba, muy peliculero. Am cheltuit o gramada de bani, dar avand in vedere ca cuvantul meu e RASFAT (v. Liz Gilbert), merit :-)

Concert de caritate

Asaaa, this brings us to the concert: diseara, ora 21,  Hard Rock Cafe, in beneficiul copiilor cu Sindrom Down. Intrarea costa 50 lei, bani care se doneaza Asociatiei UpDown. Canta Timpuri Noi, Vita de Vie, Senzor. Abia astept!

Mireasa cu sosete rosii

Citesc „Mireasa cu sosete rosii”. Am vazut cartea la Carturesti saptamana trecuta si m-a intrigat titlul (si mi s-a parut misto coperta). Si totusi, mi-am zis, e criza economica, nu mai cumpar toate cartile care „mi se par” interesante sau la care imi place coperta. Ei, dar in ziare citesc despre „Mireasa”. Pe Metropotam – interviu cu Adela Greceanu. Marketingul inca functioneaza, asa ca m-am dus si mi-am luat cartea. Si-mi place foarte mult. Mai multe va povestesc cand o s-o termin.

Leapsa de la Suzi

Leapsa de la Suzi e d-aia „grea”, care sa ma faca sa-mi reevaluez valorile si sa inteleg ca in marea ordine universala nu suntem decat un fir de praf. Very well, then. Asa sa fie.

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Sa calatoresc, sa vad locuri, sa cunosc oameni, sa invat lucruri. Deja platesc pentru asta, dar imi place asa de mult ca merita toti banii!

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
As pleca in lume – cate putin in fiecare loc.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Da – si-ar fi de vreo 400 de ori mai super, pentru c-as avea bani sa-mi cumpar carti/filme/materiale etc. De multe ori m-am gandit ca asta imi doresc: sa fac ce fac acuma, fara sa depind de salariu. Cred ca profesorii n-ar trebui sa fie (de)motivati de bani in nici un fel; ceea ce se intampla acolo se intampla din alte motive si n-are nici o legatura cu recompensa financiara.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
„10 motive pentru care ne place de Chris” :)

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Ah, as vrea sa-si serveasca reciproc citate din Chris ;))

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Am citit o faza tare: cica viata e o scoala a carei diploma e piatra de mormant. Super tare. La mine-as vrea sa scrie: „Ma bucur ca v-ati oprit sa ma vedeti. Si mie mi-e dor de voi. Acum zambiti si bucurati-va de viata! Cu drag, Grandma Chris”

7. Cand erai mic ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Bibliotecara. Doctorita. Profesoara. Scriitoare. Florareasa.

8. In ce masura viata e asa cum te-ai asteptat sa fie?
Avand in vedere ca ma asteptam ca la 20 de ani sa-mi creasca automat pardesiu si tocuri, iar pe la 22 sa fiu maritata si cu copii – viata mea nu e DELOC asa cum m-am asteptat sa fie. Ceea ce m-a descumpanit oleaca la inceput. Te pregatesti pentru o chestie, apoi vezi ca de fapt lucrurile curg altfel… In realitate lucrurile stau de mii de ori mai bine decat in cliseele din capul meu si sunt fericita si recunoscatoare pentru asta. Repet, cuvantul meu este RASFATATA :)

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Pai intai si-intai sa vorbeasca cu citate din mine, cum face tata cand tot la doua vorbe mai si-aduce aminte de ceva ce zicea mamaie (si eu la fel fac; mamaie e memorabila!). Apoi sa le spuna sa fie fericiti, optimisti si increzatori ca Oma Chris.
On second thoughts, as vrea sa-mi cunosc nepotii si – eventual – ei sa le spuna stranepotilor lucruri despre mine. :p

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
– Ce stii la 103 de ani si nu stiai la 30?
– Ce schimbare ti-a influentat decisiv viata?
– Cu ce ganduri te desparti de noi?

Hmmm, in acesta nota melancolica se sfarseste bateria de la laptop si postul meu.

Sa aveti o saptamana plina de bucurie!

5 răspunsuri »

  1. vezi, e foarte ciudat, eu nu stiam ca avem zilele de nastere atat de apropiate; eu miercuri, tu duminica anul asta! la multi ani (daca tot ai inceput foiletonul ziua mea, cred ca si urarile pot veni mai repede!)

    >:D<

    O.

  2. Deja cred ca am ajuns la varsta la care inca mai vorbim de „ce vor spune copiii tai” si ca visam sa ne cunoastem nepotii. Gata cu visele, poate daca chiar vrem sa ne cunoastem nepotii ar cam trebui facut ceva, nu doar vorbit.

    Da, din pacate nu se poate controla.

    P.S. nu dau cu urarile inainte.

  3. Have a lovely birth-week!

    Inca o data blogul tau are efect terapeutic/ de linistire. Si eu am fost la mesaj vineri pentru prima oara in viata si de a doua zi ma doare spatele. Deci o fi normal. ;-)

  4. Eu inca incerc sa-mi gasesc cuvantul ( de la Liz Gilbert, mai am cateva pagini, am ajuns la faza cu Felipe:), de cand am citit tot incerc sa gasesc cuvinte, care e cuv.pt Bucuresti de exemplu?
    Iti trimit o parte din urari acum, sa ai multa sanatate, bucurii si momente de rasfatz care sa se transforme in pagini frumoase de blog si sa ne bucure si pe noi, cititorii tai!

  5. Thelma, eu cred ca cuvantul pt Bucuresti e HAOS :)

    Octavian – dada, am vazut pe facebook ce aproape sunt zilele noastre ;)) Asa ca (in curand) lamultzeaaaaaaaaaaaaaaaaani >:D< :*

    Ralucashu – :* (mi-a trecut spatele. tie?)

    Doar_cu_mine – dap, facem, facem :)

Lasă un răspuns

