Tusea si junghiul

Standard

La 30 de primaveri am racit groaznic si ma dor toate cele. Din cauza urechilor infundate am un sentiment acut de irealitate – sunt la scoala, dar parca as fi la o scoala paralela, unde totul se misca in reluare si cana lui Vio ma surprinde cand imi apare in fata.

N-am prima ora, dar dupa asta nu mai scap; oricum e o saptamana usoara: pun note, fac medii, semnez carnete, imi curge nasul, ma doare capul, am gatul rascait de tuse si visez de azi-dimineata la o supa calda, care sper sa se materializeze la pranz.

4 răspunsuri »

  1. La multi ani norocosi si frumosi pentru duminica ce-a trecut!
    Ceaiuri cu lamaie si miere, frectie cu crema termogena, pijamale pufoase, batiste parfumate, inhalatii cu menta, fumigatii cu usturoi :-)
    Imbratisari!

  2. Smilla, crema termogena este o crema mentolata (in general de masaj) care incalzeste particica din corp pe care este aplicata (in principiu muschi, articulatii, gat, frunte, ceafa, etc). Eu am o „crema rosie” :-)
    Iar fumigatiile cu usturoi habarnam cum se fac, tocmai am inventat io conceptul :-)))

    Sper ca ti-ai revenit!
    Pupici!
    (si io am ghiocei :-))

Lasă un răspuns

