Mai mult ca perfectul

Standard

Past Perfect azi la clasa a 5-a. Cum se traduce in romaneste? Mai mult ca perfect, adica memecepe. Exact! Ia sa vedem cine stie sa-mi spuna ce exprima mai mult ca perfectul? Stati sa-mi caut caietul de romana, zice unul. Pai asa, pe dinafara, nu stiti? Se dovedeste ca nu, asa ca le zic: mai mult ca perfectul exprima o actiune trecuta si terminata inaintea altei actiuni trecute si terminate. Asa e!! striga victorios cel cu caietul. Asa scrie si-n caiet!! Da’ de unde ati stiut?

Mai copii, le zic, eu stiu asta de la doamna mea profesoara de romana din clasa a 5-a. Am invatat si eu, ca si voi, timpurile indicativului intr-a 5-a.

Ce tare! zice Edith catre colega ei de banca. Are 30 de ani si tot mai stie lucruri din clasa a 5-a!

9 răspunsuri »

  1. de parca noi am fi picat din luna si deja suntem retardati! copiii astia s-au nascut cu computerul in brate si cu ipod-ul in ureche! saracii! ce mai „stie” ei sa se distreze ca noi? si uite asa timpul curge si prostia nu sta in loc ci se multiplica….o sa fim ingropati in cacaaaaaaaat….sariti! ajutoooooooooooor!

  2. @Vio – hai, hai, ca ne e drag de ei, mai ales de astia de-a 5-a ;))

    @ Suzi – o, Doamne, foarte bun comentariul, dar parca abia acu’ imi dau seama cat am trait eu INAINTE ca ei sa fie macar pe lume… brrr…

  3. asta era momentul in care imi dadeam demisia. sau ma pensionam. mai degraba decat sa stau printre indivizi care gasesc ca e uimitor ca la 30 de ani sa-ti mai amintesti chestii de la 12. grrrrrrrrr. noroc ca ai tu mai multa rabdare! :P

Lasă un răspuns

