Te iubesc!

Standard

Azi am spus te iubesc sincer si spontan de doua ori. Nici unul dintre „adrisanti” nu se astepta la asta (desi, fireste, stiau prea bine ca-i iubesc), asa ca reactiile au fost de surpriza si, oarecum, de amuzament. Ce te-a apucat? Dragostea! M-a apucat demult si e acolo si ma gadila si merg pe strada si zambesc cand ma gandesc la tine si te iubesc. Si anul asta inca nu ti-o spusesem ;-) Nici tie, Iulius, nici tie, Josecin.

Si in afara de cei doi despre/cu care am vorbit, mai am un sac de teiubescuri pufoase, ca in povestea aia pe care am citit-o demult si n-o mai tin minte, stiu doar ca era cu teiubescuri pufoase si cu analiza tranzactionala.

A venit primavara, da?

Am la fereastra un ghiveci de narcise si un pahar de ghiocei!

Lasă un răspuns

