Topaind pe mingea medicinala

Standard

Mingea medicinala e albastra si mare si vine de la Kaufland. Imi place sa sar pe ea in sus si-n jos, sa ma tavalesc cu ea prin casa si sa sed pe ea la birou, cand corectez teste. Nu o folosesc eu chiar pentru gimnastica, dar tot sunt multumita ca o am, pentru ca am citit ca face bine la coloana sa sezi pe ea. Asa cum voi face acum [se ridica de pe pat si se muta cu fundul pe minge].

Asaaa.

Mi s-au intamplat lucruri mai mult decat minunate: incepand cu cafeaua si pizza de vineri si terminand cu cadourile de azi, unul mai frumos ca altul. Pentru ca ziua mea tine toata luna februarie!! (si un pic din ianuarie, cred ;)) Am primit de la colegi niste cescute mici de la Carturesti in care am papat grisulet cu lapte (ce bun!) si am mai primit un tricou alb, un stilou „de profa” de la colegele lu’ mama si o super haioasa, simpatica si minunata felicitare cu gargarite, pentru care le multumesc lui Vio si lui Rodi! Did I tell you recently that I love you, guys?

Maine e ziua colegei umaniste si co-varsatoare, Georgiana, careia am sa-i doresc la multi ani, pax, amor si glorie ;)), asa cum am invatat de la ea! Si o surpriza, care speram sa apara, desi cam din scurt, pe blog la Vio ;)

Mi-am luat in sfarsit examenele de admitere in minunata lume a utilizatorilor de torente, asa ca Dr. House e doar la un click distanta si tot acolo sunt si multe alte seriale, pe care le adun constiincios pe calculator, fara sa stiu cand voi reusi sa le vad.

Lasă un răspuns

