Asta fuse

Standard

Trebuia sa aiba un titlu, dar l-am uitat. In Elvetia, pe scurt, a fost asa:

==zapada.copii.galagie.bani.shopping.bagaje.geaca rosie.da-mi mana.teacher Christina.scoala.relaxare.magazine. scari verzi.teppich boden.zurich.psihologi. tramvaiul 6.oras.pod.urechi infundate.bomboane.zapada.patinaj. doamna diriginta.interior.asternut verde pe un pat ingust. foehn.obositor.frumos.alb.alb-negru==

Pe lung, a fost asa:

Ziua 1 – cazare la hotelul Buchserhof; plimbare in jurul hotelului cu uimire zgomotoasa in fata linistii si a curateniei de pe strada. Identificat strada cu magazine.

Ziua 2 – patinaj si curling intr-o statiune montana. Copil transportat la dispensar. Tobogan in zapada si colegi prietenosi.

Ziua 3 – Scoala. Ore de germana, muzica, sport, arta. Mici cumparaturi in drum spre hotel. Intoarcere la hotel cu intarziere la cina si dat peste cap mecanismul elvetian. Ninsoare abundenta toata ziua.

Ziua 4 – Excursie la Zurich. Scoala inchisa din cauza zapezii. Excursie la Kuhr pentru copiii mici. Shopping.

Ziua 5 – Scoala. Serbare. Turai si turai. Crazy lil thing called love. Sweet child o’mine. Petrecere de Fasching. Bagaje.

Ziua 6 – Bagaje. Autocar pana la Zurich. Avion pana acasa. Copiii predati safe and sound catre parintii lor.

Pe repede inainte a fost asa (bughi mambo rag):

Teacher Christina, da’ daca e frig mai mergem la schi? Si salopeta cand o port? Nu tipa! De ce pui mana acolo? Avionul a aterizat intr-o pista mare. Pilotul a trebuit sa fie foarte atent sa aterizeasca corect. Mergem cu tramvaiul 6. Biletele se composteaza in statie. Gruezie! la revedere! Copii, nu acolo. Va rog sa stati langa doamna diriginta. Teacher Christina, tu ma intelegi, nu? Da’ n-am aruncat eu. Pai daca n-am fost eu? Ce cauta sapca asta aici? Pai l-am lasat pe tejghea… teacher, ma ajuti la bagaje? Mi-a ciordit menjera banii! Uite, iti place? Si aici am o peruca. Poti sa mergi cu pantofii astia. Ariana! Ale cui sunt? Nu mai am loc. Da, spune. Adica i-am gasit.. erau in buzunar. Vezi ca ne suparam. Strange mizeria. Jocul asta e plictisitor. Mie-mi place de Alex. Ralfi, caciulita! Ramaneti aici, copii! Unde e Razvan? Hai sa mergeeeeeem. Mai sunt cereale? Ciocolata vrei? Teacher Christina, cat inseamna 76 de franci in euro? Dar in lei? Si asta e mult? Pe cine? Ti-ai uitat punga la scoala, desteptule. Doamna, ziceti-i sa nu mai zica asa! Unde e caciula? Am vrut sa facem o farsa. Teacher Christina, ea de ce are voie? Ce lebede frumoase! Sa-i spunem Dinaricris. Nu vrea nimeni la castel? Si totusi, cand e masa? S-au suparat pe noi. Mecanismul elvetian a fost naruit. Nu mergem si noi pe-afara? Se mananca aici? Teaaaaacher, mergem la Mc Donald’s? Unde ai fost ieri? Alo. Da, poti sa mergi. Copii, aici suntem. Arunca sticla, te rog. Regulile le face fiecare aeroport si se respecta. Unde e mama? Ai vazut-o? Hai, fugi!

Acum e liniste. Doar ca vacanta s-a terminat. Si – atentie! – in Elvetia n-am avut alergie.

12 răspunsuri »

  1. Draga Ynes, o doamna nu spune niciodata nimic de barmanii sexosi :)))

    Dar fii atenta, ca daca e sa ne luam dupa indianu’-talpa-iute, ai toate sansele sa te muti acolo la anu’… and I will follow :)

    [Melanie, Melanie am in cap de cand am venit; e refrenul vacantei, hahaha. thanks to Jo.]

  2. Va arat eu voua „Melanie, Melanie…”! Bine ca a trebuit sa ajungem in Elvetia, sa sarim din bar in pat si pe Jo s-o apuce „talentele doinicesti” :)))!
    A fost o super vacanta, desi se dorea sa fie o saptamana de munca, studiu si invatat!

    Best ever…Swiss!

  3. Doamne Christina…eu apuma vad…minunatul Zurich a aparut chiar si pe blog-ul tau!
    Abia astept sa te vizitez intr-o vacanta in Zurich, in casa de pe strada „Himmel si mai nu stiu cum strasse”, sa bem cafeaua impreuna si sa ne uitam de sus la Zurich :)))! Ar fi foarte tare!

    Eram tot eu…Melanie:)

  4. Pingback: Geografia lui 2010 « Cartea Smillei

Lasă un răspuns

