I amb el somriure, la revolta

Standard

Deci leapsa de la Octavian despre 6 situatii in care zambesc:

  1. imi zambesc in oglinda! aproape intotdeauna.
  2. zambesc cand vad copii, de fiecare data.
  3. zambesc de multe ori, de foarte multe ori, cand intru si ies de la ore. Pentru ca e contagios, pentru ca copiii ma fac sa zambesc si mi-s dragi si orele cu ei sunt mereu o surpriza si, de multe ori, una extrem de placuta.
  4. zambesc cand vorbesc cu Jose la telefon, intotdeauna. Zambesc mereu cand ma gandesc la Jose, cam de 4-5 ori pe saptamana (uneori mai rar).
  5. zambesc pe strada, cand e vreme frumoasa si sunt fericita.
  6. zambesc cand cer nota, cand multumesc si in alte interactiuni sociale in care mi se pare ca zambetul „unge” lucrurile. Desi nu e mereu adevarat.
  7. zambesc cand o vad pe Meli cea minunata.
  8. zambesc in general tuturor oamenilor care ma privesc, zambesc cand ma uit in gol si-mi incrucisez privirea cu altcineva.
  9. zambesc fara rost cand mi-aduc aminte vreunul din momentele de mai sus, cand ma gandesc la lucruri frumoase sau la oameni frumosi.
  10. cel mai mult imi place sa zambesc cand vad nori si avioane.

Din 6 situatii s-au facut 10. Dau leapsa oricui o vrea, dar mai ales lui Suzi (ofcors), Mih, Vio, Ynes. Si lui Jose.

7 responses »

  1. am primit leapsa si uite-ma cum decurg acus…in scris! dupa multe momente acre si scarboase din acest inceput de scoala, dupa o vacanta linistita oarecum, iata-ma din nou pe metereze! si inca pot sa zambesc si sa mai fac bangheala asa cum numai eu stiu sa fac. sincer, chiar daca unora li se pare ca sunt cam posac, fapt datorat poate medicatiei de care nu prea ma tin, nu sunt trist si inclin sa cred voi continua sa zambesc oricat de amara, acra, ciufuta sau frumoasa viata va fi! cand zambesc eu? sau in ce momente? pai, zambesc cand vad soarele de fiecare data (de parca as fi calul din poveste care isi arata dintii la soare!!! :))), zambesc cand vad flori de tot felul, si in special atunci cand sunt stropite de roua diminetii (stiu ca pare ciudat ca imi plac florile in ciuda alergiei mele!!!), zambesc cand vad orice creatura lasata de Dumnezeu pe pamantu’ asta (ma refer la animale, in special), zambesc cand imi revad pozele cu nepotu meu, zambesc cand imi reuseste ceva din tot sufletul si mai ales atunci cand pot face oamenii fericiti si veseli, zambesc cand pot ajuta oamenii chiar cu mici sfaturi sau ajutor de orice fel, zambesc cand miticuta face caca doar pe cartea de geogra de a cincea (ha ha ha…cred ca il inspira culorile copertii!!!), zambesc cand iubita mea tine la mine si ma iubeste din tot sufletul ei in ciuda dificultatilor ce-mi apartin, zambesc cand vad copii alergandu-se sau jucandu-se, zambesc cand vad tineri pe strada imbratisandu-se si sarutandu-se, zambesc cand vad ninsoare si zapada pufoasa, zambesc cand vad cerrrrrruuuuuuul cu toti norii lui, zambesc cand cant melodiile toate pe care le stiu, zambesc cand retraiesc momente si patanii diverse, zambesc cand imi place mult o poezie/lectura si mai tot timpul zambesc atunci cand am armonie in suflet….adica mai tot timpul….ha ha ha

  2. 6 situatii cand zambesc:
    1) zambesc cand ofer cadouri
    2) zambesc cand primesc flori
    3) zambesc cand decoleaza avionul
    4) zambesc cand vorbesc la telefon
    5) zambesc cand il aud pe Ben cantand la tobe
    6) zambesc cand citesc problemele fetelor de la rubrica ” Vorbeste cu psihologul nostru”, din CoolGirl
    7) zambesc cand imi vad catelul
    8) zambesc ma uit in „cutiuta cu amintiri”
    9) zambesc cand ajung seara, obosita, in sfarsit in pat
    10) zambesc dentistului, pentru ca imi pune gumite noi si colorate pentru aparatul dentar, odata la 2 saptamani
    Au fost 10.Cu atat mai bine!
    *hugs*

  3. 1.Zâmbesc dimineţii.
    2.Zâmbesc familiei mele când, atât de rar, reuşim să luăm masa împreună.
    3.Zâmbesc când îmi aud papagalul vorbind.
    4.Zâmbesc când îl văd pe Juanes în concert :))
    5.Zâmbesc când dansez.
    6.Zâmbesc elevilor mei când rezolvă exerciţii grele făra ajutorul meu.

  4. Cioc-cioc… Pot sa zic si eu ceva?
    Aici e tot timpul Soare si-ar trebui sa zambesc non-stop si, sincer, in mare cam asta fac…
    Si un zambet mai neobisnuit: Dubaiul e impanzit cu fotografii ale Seicului-ruler of Dubai. Si unul din postere are ca fundal Ras Al Khor Wildlife Sanctuary (http://en.wikipedia.org/wiki/Ras_al_Khor), numai ca pasarile alea sunt mici si albe si seamana cu niste oi! Si desi stiu despre ce e vorba in posterul ala, de fiecare data cand il vad ma tot intreb daca Seicul e prieten cu Becali… Nu stiu, pe mine treaba asta ma face sa zambesc cat 10!
    Multe salutari, Smilla!

Lasă un răspuns

