Adevarul despre profi

Standard

Simpozion national pe teme de educatie la Buzau. Se discuta statutul profesorului intr-un oras de provincie.

– Fiica mea dupa trei luni de predat a venit si mi-a spus ca nu mai poate merge in discoteca pentru ca se intalneste cu toti elevii, zice o doamna.

– Eu, dupa 20 de ani de invatamant, cred ca un profesor e profesor si la scoala si cand iese pe strada si la paine si la lapte… peste tot. Nu se mai poate sa te imbraci nustiucum, sa iesi neingrijit, mai ales intr-un oras mic. N-om fi noi vedete cu paparazzi dupa noi, dar suntem persoane publice si suntem modele pentru copii. Vrem sau nu, copiii se raporteaza la noi ca la niste modele, continua alta.

Se aude un cor de „asa e”.

– Stiti? zice inspectoarea de la Chinisnau, cred ca avieti drieptati. Ieu cand ieram ieleva credeam ca profesorii nu fac pipi!

2 răspunsuri »

  1. Asa e, eu ma intalnesc cu elevii peste tot, prietenii care ma insotesc zambesc mereu si mi spun ca sunt foarte populara, peste tot Good afternoon, Teacher!M-am obisnuit si imi face placere pentru ca se bucura sincer sa ma vada.

Lasă un răspuns

