Hey diddle diddle

Standard

Umbla pe facebook – si mai nou si pe bloguri – o leapsa „random”. Eu am luat-o de la Ciupercuta.

– Go to Wikipedia. Hit “random” or click here. The first random Wikipedia article you get is the name of your band.
– Go to “Random quotations” or click here. The last four or five words of the very last quote of the page is the title of your first album.
– Go to Flickr and click on “explore the last seven days” or click here. The third picture, no matter what it is, will be your album cover.
– Use Photoshop or similar to put it all together.

Eu le-am pus cu Irfan View, dar imi place ce-a iesit. Poza imi place foarte tare, titlul la fel. Numele artistului l-am trisat; imi picase ceva cu information security si am zis skip, pentru ca mi-am amintit brusc de ISO 27001 si de odiosul „access denied.” Mi-a picat acest Al Wood, ceva jucator de fotbal american, sau de baseball.

Iaca:

my-album1

Un răspuns »

Lasă un răspuns

