Fitness si sanatate [ofer stepper :)]

Standard

A cine-stie-cata oara cand am luat hotararea sa duc o viata sanatoasa si sa fac sport m-am dus direct la Cora si mi-am cumparat un stepper. A fost folosit mai intens (adica de vreo 2-3 ori pe luna cate 20 de minute) in primii doi ani; pe urma a cazut in uitare. Din 2007 pana azi a functionat pe post de cuier. Azi l-am demontat frumos si l-am pus intr-o cutie afara.

Daca cineva s-a hotarat brusc sa duca o viata sanatoasa si sa faca sport acasa pe stepper, il dau ieftin! La pretul unui bilet de RATB sau unui plin de benzina cu care sa veniti pana aici sa-l luati.

This is NOT a joke. Marca e Richsport, din 2005, stare oarecum prafuita, dar altfel buna, cu masurator de puls si vitezometru. Doritorii sunt rugati sa se anunte in comentarii.

EDIT: S-a dat!

5 răspunsuri »

  1. ioiiii christina:))) anul trecut am hotarat sa dau din buburile naturale jos….am luat banda de alergat…am alergat 2-3 spatamani si kiar am dat jos ceva..dar pe urma…cam greu cu IB-ul asta…cam greu domne si uite asa…de cev avreme ea incalzeste 1m patrat din bucataria noastra….thanks god..am bucataria mareee:)) si eu mai arunc un tricou ud pe el sa se mai usuce:))

  2. Gabi, e pe bune!

    Hrant – deci da, e la moda sa ne uscam rufele pe aparatele de fitness :)) Si eu dupa banda ma dusesem la Cora cand am luat stepperul… bine ca n-am luat-o, ca tot degeaba statea si mi-ar fi ocupat si mai mult loc.

  3. Buna, Chris
    Acum am vazut mesajul deoarece, stand prost la capitolul timp, nu am mai intrat pe net in ultima vreme.
    Ma intereseaza stepperul pentru ca oricum merg si la sala, dar, tot din cauza timpului, am rarit-o si pe acolo…Vorbim la scoala.
    Pupici

Lasă un răspuns

