Orhidee sociopata, care intr-o viata anterioara a fost Marilyn Monroe

Standard

Am dat in boala quizurilor pe facebook, asa ca ieri si azi mi-am facut vreo douazeci. De la „ce floare esti” pana la „ce boala psihica esti”, trecand prin „ce zeu grec esti” si alte minunatii. Intr-unul dintre teste am primit si intrebarea de mai jos, care m-a lasat pe ganduri:

Which super power would you want most?

The ability to fly.
The ability to control time.
The ability to control fire.
The ability to make the best desisions.
The ability to control the weather.
The ability to make others follow you.
The ability to make anyone fall in love with you.
The ability to control electricity

Mi s-a parut prost si incomplet formulat raspunsul – eu as fi vrut sa fiu invizibila, de exemplu, dar ma multumesc si cu „the ability to make others follow you” – normal – doar cuvintele „centrul atentiei” au pentru mine referent unic. :D

Am o durere in piept for some reason (banuiesc ca de la carat exces de greutate in spate) si, de la ora 7 jumate incoace, citesc pe blogul Andreanum postarile lui mutsunake.

Voi ce superpowers v-ati dori sa aveti, if any?

7 răspunsuri »

  1. eu am stat jumate de ora la intrebarea asta, fiindu-mi incredibil de greu de ales intre „The ability to fly”, „The ability to control time” si „The ability to control the weather”. toata copilaria mea am visat la a zbura, iar filmele mi-au starnit interesul la maxim iccp timpul si posibilitatea de a-l controla (uuu, cat de tare ar fi :D). insa, in cele din urma, altruista din mine a ales controlul vremii, ca mi-am zis eu ca pot sa rezolv de una singura foametea din intreaga lume. bine, un aport f important in luarea acestei decizii a fost si gandul ca voi face in asa fel incat de fiecare data cand merg la mare, voi avea parte de soare, iar iarna, cand voi fi cu chef de bataie cu zapada, voi rezolva problema, etc.
    deci, da, vreau si eu aceasta super-putere, pls :D

Lasă un răspuns

