Living with chaos

Standard

Buna dimineata! E ora 9 – ce frumos. Am timp de multe pana la 1, cand ma suna Mih sa bem o cafea. To-do-list-ul arata asa: corectat teste, new spelling test, de citit la ToK, de xeroxat din jdemii de carti (ca sa nu le mai car dupa mine la scoala), curatenie in camera, aruncat hartii de care nu mai am nevoie, obiective saptamanale, note MYP (adica rubrici), ordine in biblioteca si la capul patului. Unclutter. Defragmentarea saptamanala a camerei si-a creierului.

Incepem soft’n slow cu un dus. Crema. Cafea si mic-dejun super-delicios cu ou ochi si paine cu marmelada si praf de nuci. Aerisit camera, lenjeria. Un ochi aruncat pe presa de scandal, cu jumate de ureche ascult stirile la radio. Ceai negru cu aroma de portocale si scortisoara. Cateva teste pe facebook, telefon cu mama si 2xMada, check e-mail. Rufe la spalat, masina bazaie prietenos. Arunc un ochi la ceas: abia 11 jumate. Timpul trece atat de placut… dar de ce laptopul arata ora 12:30????

Vag tineam minte ceva cum ca se da ora. Incotro? Niciodata n-am stiut. Caut pe google „se da ora”, nimic concludent. Caut pe evz.ro vreo stire de genul – nada. Verific ceasurile din casa; toate arata 11:30, in afara de laptop, care e 12:30. Concluzia? A innebunit laptopul!!!

Da, domnilor, eram convinsa ca ora se da inapoi. Inainte sa sun la 953, am avut totusi ideea geniala sa dau drumul la tv si sa caut un program cu burtiera. National TV a fost primul: 12:30. In my face. Laptopul s-a updatat singur, toate celelalte ceasuri au ramas in urma, ora s-a dat inainte, va fi lumina mai multa seara, voi pleca iar pe semiintuneric dimineata. Totul mi-a trecut prin cap intr-o fractiune de secunda.

Am inchis televizorul si mi-am dat seama ca am mult mai putin timp decat credeam.

8 răspunsuri »

  1. @ cristiana – corect! o sa-ti explic maine ce-a fost cu spalatul duminica

    @ mada – dada, trebuia sa-mi zici „la semnalul urmator va fi ora” :))) [nvdm JOI!]

  2. Aici s-a dat ora in urma acum 3 saptamani (de a ramas Ziua Femeii de doar 23 de ore) pentru ca astia vor chipurile sa fie mai cu motz si sa salveze mai multa electricite.
    Eu de cand ma stiu am fost derutata de schimbarea asta, careia nu ii voi intelege EVER rostul.
    In scoala generala cand aveam inca trimestre si nu semestre ajunsesem sa inteleg fenomenul plecand de la premiza ca e exact pe dos de cat trebuie. Toamna cand era inca partea de „predat” intens si nu se incepuse cu „lucrarile”, ni se dadea o ora in plus de care practic nu aveam nevoie. Primavara, cand se termina trimestrul 2, aveam teze si eram in mari chinuri, ne luau o ora cand aveam mai mare nevoie de ea.
    Deci, exact pe dos, poate de asta am si rams usor confuza…

Lasă un răspuns

