Vacanta

Standard

Trecerea de la un sistem de munca – concediu la scoala – vacante a fost usoara. Da, am mai multe zile de vacanta acum, dar le am la date fixe si nu mai pot in nici un caz sa ma trezesc azi ca iau bilete de avion pentru saptamana viitoare la Budapesta si-mi cer repede 3 zile de concediu si fug. Calatoriile acum se stabilesc intre coordonatele vacantei … asta daca nu cumva se programeaza in aceeasi perioada excursii cu elevii.

Pana acum am avut o singura vacanta in care am stat acasa – cea de Craciun. Au fost zile lungi de citit, de scris, de relaxare – absolut minunate.

Am avut cateva excursii, la Busteni si in Elvetia, in care am avut mai putin timp sa citesc si sa visez, dar m-am distrat de minune cu copiii, care sunt absolut inepuizabili in dragalasenia lor.

Urmeaza o vacanta de Paste in care voi sta din nou acasa. Si ma bucur pentru asta.

Visez la vacanta de vara! Mi-am propus sa recitesc Ciresarii ;)

Un răspuns »

Lasă un răspuns

