Am bilete la Depeche!

Standard

Incepand de ieri am doua bilete la concertul Depeche Mode din Bucuresti, in zona B! Multumesc Adrianei care mi le-a vandut, Ipsosului care mi-a daruit-o pe Adriana, lui Dave ca exista si mie ca ma plictiseam asa de tare incat am tot dat click pe „older posts” pe facebook pana a aparut anuntul cu biletele!!

Long story short: ne vedem la concert!

P.S. Azi si maine e targ de Florii la Muzeul Satului. A inceput si targul de cadouri de Pasti de la Dalles. Maine spunem la multi ani la Florini, Florentine, Floriane, Narcise, si alte flori. Si lui Vio :)

P.S. 2. Diseara in piata revolutiei e concert cu Sistem si inca doua trupe. In deschidere canta CRASH, o trupa de elevi ai scolii noastre. Canta la butoaie si PET-uri si sunt super tari! Va invit la concert.

4 răspunsuri »

  1. Ne vedem la concert, si eu am tot in B, mi le-am cumparat din ianuarie, ca sa fiu sigura.Deja numar zilele pana la concert si traiesc intens asteptarea desi i-am mai vazut si in 2006.I know they will NEVER LET ME DOWN

Lasă un răspuns

