La Ramona es la más gorda de las mozas de mi pueblo

Standard

Pe urmele lui Albanosirominapauer pe youtube, am găsit această bijuterie, minunăție de cântec, despre care abia acum îmi dau seama cât e de haios. Needless to say, cântecul lui Fernando Esteso era și el înregistrat pe acea fabuloasă casetă audio din copilărie pe care aveam și cântecele lui Al Bano.

Multă vreme am crezut că e în portugheză, fiindcă tot ce-mi aminteam era partea asta (firește, reconstitutită și despărțită – relativ – în cuvinte doar ulterior și nici atunci prea clar):

Va dando zarpazos pensando en su salvamento
Pero no hay cristiano que pueda con tanto peso
A lo lejos viene un barco de balleneros
Han tirao las redes, la remolcan por los pelos

(de aici)

Vă las cu Ramona, despre care când eram mică credeam, desigur, că este chiar vecina mea Ramona, cu care mă jucam zi de zi:

3 răspunsuri »

  1. HRISTOS A INVIAT!!!

    Ce faci pui? Sper ca ai avut sarbatori fericite si linistite. Nu ne-am mai auzit de mult. Iti citeam zilnic jurnalul dar in ultimul timp am fost prea ocupata sa mai intru pe blog-ul tau (shame on me).
    Multumesc pentru urarile de Florii. Te pupici dulce si ma bucur ca nu ai uitat de mine.
    Si pentru ca tot sunt Sfintele Sarbatori de Paste, as vrea sa apelez la tine, la blogul tau si mai ales la prietenii pe care ti i-ai facut aici pentru un mic ajutor.
    Probabil ati vazut cazul lui Stefanut, un ingeras de numai 3 anisori, baietelul unor foarte buni prieteni de ai familiei mele, care a fost diagnosticat cu beta talasemie majora. Din pacate, singura lui sansa la VIATA este un transplant, operatia costand 170.000 EURO. Din fericire, cu ajutorul prietenilor, ziarelor si televiziunii ( Mihaela Radulescu a prezentat cazul pe Antena 1), s-au strans 97.000 euro. Banii se strang in continuare dar trebuie sa se insiste pe caz, altfel lumea uita, iar micutul va avea tot mai putine sanase.
    Asa ca, te-as ruga, Christinica mea draguta, care stiu ca ai o inima uriasa plina de iubire, sa postezi pe blogul tau un anunt simplu, prin care sa-l ajutam pe Stefanut. Doar cu un singur SMS la 877 ( costa 2 euro, atat), putem salva un ingeras, si nu numai o viata, ci 3 vieti, caci parintii sunt distrusi de cand au aflat vestea, nu se pot opri din plans dar lupta cu inversunare, iar noi toti, care suntem sanatosi, putem sa-i ajutam.) Multumesc mult, Christinel. Te pup dulce si le multumesc in numele parintilor lui Stefanut tuturor celor care ajuta aceasta familie.
    Mai multe detalii pe site-ul http://www.cristianstefan.ro

    Te pup dulce.
    Floricel.

  2. @ Jane – imi pare rau! lasa ca imi trece repede pasa cu diacriticele. Nici ă și î â nu se vad?

    @ Flori – am citit acum blogul lui Stefanut! Doamne, cat e de frumusel! O sa scriu si eu despre el si sper sa pot ajuta sa se stranga banutii de care are nevoie. Te pup :*

Lasă un răspuns

